Har to Iwaki pumper til salgs. MD6Z og MD10L. Begge er 220volt. Kom med bud over 400,- pr stk.
Kim O.J. Norbrygg-medlem 12 Jan 2017 #1 Har to Iwaki pumper til salgs. MD6Z og MD10L. Begge er 220volt. Kom med bud over 400,- pr stk.
Knut A. Ausland 12 Jan 2017 #4 Byr 500 inkl frakt for en av dem. Kan Vippse deg pengene på forhånd straks du godtar mitt bud
Kim O.J. Norbrygg-medlem 12 Jan 2017 #6 Daniel Moltumyr skrev: Tåler disse kokende vørter? Klikk for å utvide... Jeg har kjørt MD10 under kok uten problem.
Daniel Moltumyr skrev: Tåler disse kokende vørter? Klikk for å utvide... Jeg har kjørt MD10 under kok uten problem.
Kim O.J. Norbrygg-medlem 12 Jan 2017 #7 Amarillo skrev: Mye brukt? Klikk for å utvide... MD10 har jeg brukt 10-15 brygg. Har ikke brukt MD6 selv. Begge "så" nye ut når jeg kjøpte de, men om de var ubrukt vet jeg ikke.
Amarillo skrev: Mye brukt? Klikk for å utvide... MD10 har jeg brukt 10-15 brygg. Har ikke brukt MD6 selv. Begge "så" nye ut når jeg kjøpte de, men om de var ubrukt vet jeg ikke.
Knut A. Ausland 13 Jan 2017 #11 Solgt ??? Fikk jeg ikke sjansen til å bli med på videre bud ? Kjipt hvis salget skjedde for lukkede dører synes nå jeg
Solgt ??? Fikk jeg ikke sjansen til å bli med på videre bud ? Kjipt hvis salget skjedde for lukkede dører synes nå jeg