• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Kervel 2000w plate og 2000w varmekjepp

Selger min lite brukt Kervel 2000w plate (1000kr), og en 2000w varmekjepp jeg kjøpte fra Ebay.de (300kr). Kervel platen kjøpte jeg for over 2000kr for ca 7 år siden. Den ble brukt i min første periode med brygging, før den ble erstattet av en 3500w induksjonsplate for 4 år siden. Varmekjeppen er genial til å minske tiden til oppkok, 2000w ekstra merkes. Jeg brukte 2 kretser da jeg brygget. Kervel platen har noen kosmetiske riper på toppen, dette vises på et av bildene. Varmekjeppen ble nylig vasket med PBW og skrubbet for å få den skinnende ren. Men det kommer nok fort nytt belegg på om den brukes til å varme opp mesk. Begge ble testet i dag, og de fungerer bra. Kan sende til hele landet, eller det kan hentes i Bergen.

.Kervel1.jpg Kervel2.jpg Kervel3.jpg Varmekjepp1.jpg Varmekjepp2.jpg
 
Er åpen for bud på Kervel platen. Dette er norskprodusert kvalitet, som er stødig og god. Den har vært brukt av andre her i forumet. Og tåler en del vekt. Noe som ikke alle de billige alternativene gjør

John Sørlie får varmekjeppen om han vil ha den, hvis ikke går den til RETBergen.
 
Sist redigert:
Ok, da er den solgt. Sender den som norgespakke til 160kr. Det skal vel gå bra, den er ikke så tung:p Du må dessverre betale frakt
 
Tilbake
Topp