• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Kokekar tilsalgs. Gass 210l m/brenner

Selger kokekar på ca 210l kapasitet til kanten. Oppkok av 200l på ca 1time.
Brenner kan tres inn forfra eller bakfra.
Normalt har vi fått ut ca 180-190l til gjæring på dette karet.
Selges pga. Overgang til større kar.
Pris kr. 7000,-

Send mail eller ring hvis interessert.

Mvh,
Marius 95965530
Tma@javatek.no

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Sett: 790
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Sett: 784
  • image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Sett: 785
  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Sett: 801
Ok, mulig 7000 er litt stivt.  Hva koster blichmann sin 208 med brenner?  Og hva er oppkokingstiden?

Mvh.
Marius

Tronmar skrev:
Ok, mulig 7000 er litt stivt.  Hva koster blichmann sin 208 med brenner?  Og hva er oppkokingstiden?

Mvh.
Marius

208 literen koster 7000 hos bryggselv, mindre dersom man bestiller fra utlandet. En gassbrenner koster ikke så mye, det ligger drøssevis ute på finn. Oppkokstiden vet jeg ikke, det vil jo også avhenge av hvor mange KWt man bruker, omgivelsestemperatur, trekk osv.
Jeg er nok enig i at jeg synes prisen din var ganske drøy, men det er markedet som bestemmer. Dersom noen er villig til å betale 7000, ja da er det vel det kjelen din er verdt for akkurat dem da! :yes:

Tollefsen skrev:
Tronmar skrev:

Mvh.
Marius

208 literen koster 7000 hos bryggselv, mindre dersom man bestiller fra utlandet. En gassbrenner koster ikke så mye, det ligger drøssevis ute på finn. Oppkokstiden vet jeg ikke, det vil jo også avhenge av hvor mange KWt man bruker, omgivelsestemperatur, trekk osv.
Jeg er nok enig i at jeg synes prisen din var ganske drøy, men det er markedet som bestemmer. Dersom noen er villig til å betale 7000, ja da er det vel det kjelen din er verdt for akkurat dem da! :yes:

Ok, så blichmann vil jo komme på godt over 7000 med brenner og regulator.
Da syntes jeg ikke prisen er drøy, det er jo tross alt et godt sveiset kar som har dobbelt vegg slik at varmen kommer rundt hele karet. Brenner er en 40kw gassbrenner med syrefast fleksibel bestandig slange og justerbar regulator.
Vi får se, mulig du har rett, interessen har jo vært laber så langt, regner med at bud vil komme dersom folk er interessert. Ellers er det vel kanskje ikke så mange som setter så store brygg, men syntes selv det er en bra størrelse dersom man er 3 stk om bryggingen, da forsvinner jo ikke batchen så fort  :)

Hvor er det kokekaret bor nå ?  Jeg kan ikke se noe sted i adressen.  Jeg er på utkikk etter et 150-200 liters kokekar.

Tilbake
Topp