Hei, jeg ønsker å kjøpe pent brukt speidel 20 i oslo regionen.
Åsmund_ 13 Des 2013 #3 Ole Mørkved skrev: To tråder under din egen.... Klikk for å utvide... Ikke nødvendigvis den, ser etter alternative tilbud...
Ole Mørkved skrev: To tråder under din egen.... Klikk for å utvide... Ikke nødvendigvis den, ser etter alternative tilbud...
Åsmund_ 13 Des 2013 #5 Ole Mørkved skrev: Var det ikke Speidel 20 du var ute etter da? Klikk for å utvide... Jo... Men noen selges med ekstrautstyr, og pris er heller ikke noe konstant. Denne tråden er om at jeg ønsker å kjøpe speidel, ikke om annonsen til Leif
Ole Mørkved skrev: Var det ikke Speidel 20 du var ute etter da? Klikk for å utvide... Jo... Men noen selges med ekstrautstyr, og pris er heller ikke noe konstant. Denne tråden er om at jeg ønsker å kjøpe speidel, ikke om annonsen til Leif
Åsmund_ 13 Des 2013 #7 Anders_1979 skrev: Hva er egentlig en brukt speidel verdt i dagens marked hmmm... :jaha: Klikk for å utvide... Godt spørsmål, det er derfor jeg er på jakt etter flere tilbud Håper å finne ut av dette...
Anders_1979 skrev: Hva er egentlig en brukt speidel verdt i dagens marked hmmm... :jaha: Klikk for å utvide... Godt spørsmål, det er derfor jeg er på jakt etter flere tilbud Håper å finne ut av dette...
Ole Mørkved 13 Des 2013 #9 larser skrev: tja,i dagens marked er 10 000 for en brukt speidel som et godt kjøp å regne Klikk for å utvide... Helt enig, men om man forventer å få den gratis, da må man nok påberegne å vente litt....
larser skrev: tja,i dagens marked er 10 000 for en brukt speidel som et godt kjøp å regne Klikk for å utvide... Helt enig, men om man forventer å få den gratis, da må man nok påberegne å vente litt....
Åsmund_ 13 Des 2013 #10 Ole Mørkved skrev: larser skrev: tja,i dagens marked er 10 000 for en brukt speidel som et godt kjøp å regne Klikk for å utvide... Helt enig, men om man forventer å få den gratis, da må man nok påberegne å vente litt.... Klikk for å utvide... Dette er ikke tema her, kan du slutte å spamme tråden min? Jeg er ikke ute etter noen gratis løsning, kun tilbud fra folk som har speidel 20 å tilby.
Ole Mørkved skrev: larser skrev: tja,i dagens marked er 10 000 for en brukt speidel som et godt kjøp å regne Klikk for å utvide... Helt enig, men om man forventer å få den gratis, da må man nok påberegne å vente litt.... Klikk for å utvide... Dette er ikke tema her, kan du slutte å spamme tråden min? Jeg er ikke ute etter noen gratis løsning, kun tilbud fra folk som har speidel 20 å tilby.