• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Tappeutstyr

IPALiker

Norbrygg-medlem
Krise i fjellet
Hyttetur på Filefjell i helgen og med oss har vi 10 liter med øl på fat.
Til vår store forskrekkelse så oppdaget vi i går at vårt Flexi-tapp [Picnik tap] med skumdemp har gått i stykker.
Spørsmålet er: er det noen i nærheten av Filefjell som kan hjelpe oss i dag?
Se bilde

På forhånd takk
Mvh
Nymark Bryggeri
Anno 2014

Vedlegg

• 68763_Flexi-tapp_med_skumdemp_1.jpg
    68763_Flexi-tapp_med_skumdemp_1.jpg
    25,5 KB · Sett: 57
Ok, da er det håp! :)
Sett den hele JG-koblingen på ball lock-sida. Ta 3/8"-slangen av krana.
Skru opp mutteren som holder krana sammen og tre den inn på 3/16"-slangen. Skyv 3/16"-slangen inn i nippelen på krana. Ta ut O-ringen fra 3/16"-siden av den defekte JG-koblingen og tre den inn på slangen inni krana. Skru sammen krana.
Dette blir tilsvarende nødrep som jeg gjorde på min for et par år siden, den brukes sånn fortsatt.
Lykke til!

Skru opp mutteren som holder krana sammen og tre den inn på 3/16"-slangen. Skyv 3/16"-slangen inn i nippelen på krana. Ta ut O-ringen fra 3/16"-siden av den defekte JG-koblingen og tre den inn på slangen inni krana. Skru sammen krana.
Dette blir tilsvarende nødrep som jeg gjorde på min for et par år siden, den brukes sånn fortsatt.
Lykke til!
Takk
Da er vi reddet

Lykke til!

upload_2018-9-15_16-37-27.jpeg

Tilbake
Topp