Ble litt revet med her i vinter, og overkjøpte altfor mye ekstrakt-sett. 'Overskuddslageret' selges til noe under webbutikkpris (Coopers koster rundt 200 på vinbua). På samtlige anbefaler jeg å tilsette ekstra spraymalt/sirup, samt sterkt vurdere å benytte gjær kjøpt seperat. Kan overleveres nær moa på morgen/dag/ettermiddag, eller hentes i Sula.
Så om noen lokale folk ønsker prøve ekstrakt kit, har jeg tilgjengelig:
100,- NOK pr stk:
-Muntons Geordie bitter x2
-Muntons Nut Brown Ale
150-NOK pr stk:
-Coopers IPA
-Coopers Draught
Samlet:500 kr (prioriteres) ingen forsendelse.
Alternativt byttes i noe annet (magnetrører, pent brukt 9l corny fat med ball Lock -eller annet jeg ikke viste jeg trengte.)
Selv syns jeg ekstraktsettene ender opp som 'helt ok', men ikke like bra som allgrain, noe jeg reverterer til nå som våren titter frem. Meget kjappe å lage, men jeg har allerede 70 liter ekstraktøl som tar opp masse plass til det jeg vil brygge fremover.
Så om noen lokale folk ønsker prøve ekstrakt kit, har jeg tilgjengelig:
100,- NOK pr stk:
-Muntons Geordie bitter x2
-Muntons Nut Brown Ale
150-NOK pr stk:
-Coopers IPA
-Coopers Draught
Samlet:500 kr (prioriteres) ingen forsendelse.
Alternativt byttes i noe annet (magnetrører, pent brukt 9l corny fat med ball Lock -eller annet jeg ikke viste jeg trengte.)
Selv syns jeg ekstraktsettene ender opp som 'helt ok', men ikke like bra som allgrain, noe jeg reverterer til nå som våren titter frem. Meget kjappe å lage, men jeg har allerede 70 liter ekstraktøl som tar opp masse plass til det jeg vil brygge fremover.