Nyeste aktivitet

• cjohansen
    cjohansen reagerte på Finn Berger sitt innlegg i tråden tørrhumling av APA med Haha Haha.
    That's the way to go:). Det eneste problemet er at du ikke kan gjenbruke gjæren. (OK, du kan, men ... :eek: .) Og at du ikke kan styre...
  • Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden tørrhumling av APA.
    That's the way to go:). Det eneste problemet er at du ikke kan gjenbruke gjæren. (OK, du kan, men ... :eek: .) Og at du ikke kan styre...
  • Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden Maltutvalg i butikkene.
    Det har de faktisk ikke. Simpsons Aromatic. Jeg har bedt dem bestille det inn i neste runde. Men de har dette, som jeg trur er fra...
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden Maltutvalg i butikkene.
    Jeg skal muligens innom i morgen. Hva het den honning-pregede spesialmalten fra Simpsons du snakket så varmt om @Finn Berger?
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden Maltutvalg i butikkene.
    Jeg kjøpte Muntons både pils og Maris otter da jeg var der sist. Hadde ikke tenkt så nøye gjennom det på forhånd, og ble rammet av akutt...
  • PetterL
    PetterL svarte på tråden Maltutvalg i butikkene.
    For oss i siddisland så har Bryggøl pilsmalt fra Viking og Jærmalt samt Weyermann Eraclea. Pale malt har de også fra Viking og Jærmalt...
  • cjohansen
    cjohansen svarte på tråden tørrhumling av APA.
    Sist jeg tørrhumlet så pælma jeg humla løst i karet sammen med gjæren. Det ble helt fint :)
  • Finn Berger
    Jeg bruker ikke pose, og tørrhumler som regel på tampen av hovedgjæringa. Eller jeg venter til den er over. Det er egentlig ikke noe jeg...
  • Finn Berger
    Finn Berger skrev et innlegg i tråden Maltutvalg i butikkene i Råvarer.
    Hvem har hva? Trådopprettelsen er egentlig motivert av at jeg er opptatt av hva som til enhver tid er mulig å få tak i lokalt. Og for...
  • Hanen
    Hanen svarte på tråden tørrhumling av APA.
    Altså ta den ut midt under stormgjæringa? Hva ville du gjort om du ikke brukte pose Finn?
  • Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden Utvalg av tyske humler.
    Strømmen har fått inn Tradition - ikkee pakket og lagt ut ennå - og har bestilt Saphir. Mulig det kommer mer:).
  • Jørgen O
    Hva mener du "dersom"? Jeg tror du mente "når".
  • Finn Berger
    Brülosophy har testa ulike humlingstudspunkter, og funnet at det egentlig spiller liten rolle. Da vil jeg foreslå å tørrhumle samtidig...
  • B
    Ca på hvilken dag bør jeg tørrhumle en APA, og hvor lenge bør jeg ha humla liggende i bøtta? Bruker humlepose
Tilbake
Topp