Nyeste aktivitet

• Finn Berger
    Finn Berger svarte på tråden Belgisk stout??.
    Et lovende forsiktig brudd med rettroenheten, altså;). Jeg er en varm forsvarer av stiler - de er en forutsetning for å kunne snakke...
  • B
    bjornwaa svarte på tråden Belgisk stout??.
    Første gang jeg prøver på noe slikt. Har vært veldig tro mot diverse stiler
  • Finn Berger
    Helt enig - så jeg heier på @bjornwaa :)!
  • Finn Berger
    Finn Berger reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Belgisk stout?? med Like Like.
    det er jeg egentlig enig i, men gøy å prøve tenker jeg :)
  • loebrygg
    loebrygg svarte på tråden Belgisk stout??.
    det er jeg egentlig enig i, men gøy å prøve tenker jeg :)
  • Finn Berger
    Du har nok rett. Jeg har tenkt litt rundt dubbel i det siste, og der skal du nok ligge unna røsta malt - i alle fall annet enn små...
  • Finn Berger
    Finn Berger reagerte på loebrygg sitt innlegg i tråden Belgisk stout?? med Like Like.
    Der tror du tar feil, selv om jeg ikke har noen sikre kilder. Bare et vagt minne Det er jo litt smak og behag også, men jeg tror det...
  • Finn Berger
    Min enkle tanke er at belgisk mørkt er belgisk mørkt og engelsk mørkt er engelsk mørkt - and never the twain shall meet:). Så jeg hadde...
  • B
    Tanken var litt røsta for å vri det litt bort fra porterlignende. Men om det funker aner jeg ikke .
  • loebrygg
    loebrygg svarte på tråden Belgisk stout??.
    Der tror du tar feil, selv om jeg ikke har noen sikre kilder. Bare et vagt minne Det er jo litt smak og behag også, men jeg tror det...
  • Finn Berger
    Finn Berger reagerte på bjornwaa sitt innlegg i tråden Belgisk stout?? med Like Like.
    Jeg justerte det røsta maltet til 100 g. Men er nok ikke helt trygg på den nei
  • B
    Jeg justerte det røsta maltet til 100 g. Men er nok ikke helt trygg på den nei
  • Finn Berger
    Jeg trur det røsta maltet vil kollidere med fenolene fra gjæren. Belgierne bruker ikke røsta malt i de mørke ølene, og det er det...
  • PetterL
    Vedlagt er referatet fra gårsdagens sentralstyremøte. Vi vedtok blant annet å legge landsmøtet for 2027 til Stavanger - lørdag 24...
  • Finn Berger
    Vedlagt er referatet fra gårsdagens sentralstyremøte. Vi vedtok blant annet å legge landsmøtet for 2027 til Stavanger - lørdag 24...
Tilbake
Topp