Sitronsyre(Evt. Fellesinnkjøp i Trondheim)

Er det nokon som har litt større mengder sitronsyre tilgjengelig, eller veit kvar det kan kjøpast? Eg treng ca 5 kg(kan klare meg med 2kg i første omgang). Felleskjøpet har 25kg sekkar av stoffet, noko som er i største laget. Www.beecoshop.no sel 1kg Relativt dyrt.

Er det nokon i Trondheimsområdet som kunne tenkje seg å gå saman om eit fellesinnkjøp? 25kg kostar ca 880,- på felleskjøpet, ca 35,-/kg...
 
Hva i all verden skal du med 5 kg sitronsyre? Om jeg får spørre da, blir jo litt nysgjerrig :)
 
Hva i all verden skal du med 5 kg sitronsyre? Om jeg får spørre da, blir jo litt nysgjerrig :)

Det er i alle fall ikke noe brukbart alternativ for pH-regulering - med et mulig unntak for NEIPA. Men det er sikkert ikke det det er tenkt brukt til, heller:p.
 
Hva i all verden skal du med 5 kg sitronsyre? Om jeg får spørre da, blir jo litt nysgjerrig :)
Sjølvsagt kan du spørre :) Eg skal passivisere alt rustfritt utstyr. Og då meinar eg ALT(kjele, ventilar, fat, gjæringskar, pumpehus osv osv).
Salpetersyre er ikkje noko eg ønskjer å ha i hus, men sitronsyre har vist seg å vera kanskje meir effektiv og i tillegg «miljøvennleg».
4% løysing, 71c-81c i 1-2 timar.
 
Fosforsyre, da? Det har jeg brukt,og kan ikke se at ikke det fungerte greit. Du trenger jo ikke næringsmiddelkvalitet.
 
Tilbake
Topp