• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt OPPDATERT komplett 36 liters bryggeri 6000,-

jab

 
**OPPDATERT NY PRIS**

Selger 36 liters bryggeri

Består av:

* Chugger Center Pump
* Brewtech 56L kjele (brukt til mesking) inkludert falskbunn, manifold og termometer
* Brewtech 36L kjele (brukt til koking) inkludert Brewtech whirlpool bend
* Caso induksjonsplate 3600W
* Motstrømskjøler i kobber med klemringer, triclamp og Gardenakoblinger montert
* Massevis av triclamp deler og pakninger og butterflyventiler
* 3x 1/2" Silikonslanger fra Bryggselv, påmontert triclamp barbs.

Alt selges for 6000,-. Valuta for penga, bare kjelene er 6000 på Bryggselv, førstemann til mølla, alt må hentes i Drammen, nærmere bestemt Konnerud. Kvittering følger med.

Den tredje kjelen og Caso platen skal jeg beholde selv til BIAB, så skyllevannskjele må du evt. kjøpe selv. Ellers er bryggeriet 100% komplett











 
Sist redigert:
Har du hast med å bli kvitt det? Kan eg betale deg på forhånd no, og ordne henting iløpet av juli? (Har ein far som er i drammen veldig ofte)
 
Har du hast med å bli kvitt det? Kan eg betale deg på forhånd no, og ordne henting iløpet av juli? (Har ein far som er i drammen veldig ofte)
Jeg rydder i bryggeboden for å få bedre plass, jeg har så mye utstyr at det er blitt ganske trangt, så det hadde vel vært greit å bli kvitt det, men jeg skal klare å stue det bort for deg @Kalvatn
 
Jeg rydder i bryggeboden for å få bedre plass, jeg har så mye utstyr at det er blitt ganske trangt, så det hadde vel vært greit å bli kvitt det, men jeg skal klare å stue det bort for deg @Kalvatn
Det hadde våre kjempekjekt! Kan ta resten i kveld på pm, om det er greit for deg.
 
Tilbake
Topp