Helt enig. Kjører regelmessig Pipeline gjennom alle tappelinjer. Og flaskene vaskes grundig før bruk. Trur dette er viktig...
Takk for sist forresten :)
Kan ikke skjønne noe annet enn at det må ha vært flaskefeil på ølet du sendte til NM, for jeg kjenner ikke igjen beskrivelsen på ølet jeg smakte på RØL.
Jeg har spurt kundeservice hos Europris om jeg kan bytte inn flasker fra Jula (Aga), men de godtar bare flasker de selv selger.
Jula tar i alle fall imot flasker fra Europris, for det har jeg gjort flere ganger.
Her er du "spot on" Finn.
Jeg tenkte først at innlegget til Sannerud var en fleip, men det var kanskje ikke det. Og jeg vet ikke om han leste artikkelen, for der står det jo at ølet vårt blir delt med venner og bekjente (og selvfølgelig familie). Til og med journalisten fikk med seg en bærepose...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.