Grefsen båtbryggeri - ett år - 17 etiketter

Jepp - da er det blitt søtten batcher etter oppstart i oktober i fjor!
Jeg brygger i vinterhalvåret og drikker i båten om sommer´n. Eller det er teorien i alle fall. Blir jo både drikking om vinteren og brygging om sommeren. Anyhow - Grefsen Båtbryggeri er konseptet - og etikettene derfor av hver sin type som har med båtlivet å gjøre. Har bearbeidet elementer fritt nedhentet fra eteren i photoshop. Enjoy.
(edit: var visst mengdebegrensning på filer - forsøker resten i ny post)
 

Vedlegg

  • #1 førstereis.jpg
    #1 førstereis.jpg
    113,9 KB · Sett: 358
  • #2 nattevakt.jpg
    #2 nattevakt.jpg
    583,8 KB · Sett: 352
  • #3 jungmann.jpg
    #3 jungmann.jpg
    141,5 KB · Sett: 336
  • #4 navigatør.jpg
    #4 navigatør.jpg
    199,6 KB · Sett: 331
  • #5 svabergast.jpg
    #5 svabergast.jpg
    437 KB · Sett: 323
  • #6 blindpassasjer.jpg
    #6 blindpassasjer.jpg
    209,5 KB · Sett: 337
  • #7 scuba.jpg
    #7 scuba.jpg
    359,3 KB · Sett: 327
  • #8 sjømann.jpg
    #8 sjømann.jpg
    286,1 KB · Sett: 331
  • #9 forlist.jpg
    #9 forlist.jpg
    245,1 KB · Sett: 323
her er resten
 

Vedlegg

  • #10 kraken.jpg
    #10 kraken.jpg
    1,4 MB · Sett: 306
  • #12 los.jpg
    #12 los.jpg
    445,5 KB · Sett: 295
  • #13 styrmann.jpg
    #13 styrmann.jpg
    1,1 MB · Sett: 298
  • #14 fokkeslask.jpg
    #14 fokkeslask.jpg
    498,9 KB · Sett: 298
  • #15 ulk.jpg
    #15 ulk.jpg
    225,4 KB · Sett: 306
  • #16 havarist.jpg
    #16 havarist.jpg
    576,1 KB · Sett: 301
  • #17 pirat.jpg
    #17 pirat.jpg
    251,6 KB · Sett: 293
  • #11 skipper.jpg
    #11 skipper.jpg
    172,6 KB · Sett: 304
Vet ikke om jeg ville drukket for mange belgiske tripler og imperial stouts ute på sjøen ;)
Fine etiketter!
 
Latterlig. Helt sykt fine. Nydelig utført, morsomt, smart, smakfullt, gode ideer, tøft konsept.

Fyttigrisen!
 
Thanx a bunch for hederlig omtale!
+ et viktig poeng; det drikkes ikke før jeg er godt fortøyd - uansett vær!
(- Så det blir ganske korte turer stort sett )
 
Vet ikke om jeg ville drukket for mange belgiske tripler og imperial stouts ute på sjøen ;)
Fine etiketter!
Ihvertfall hvis du skal pisse i natta på vei til Sverige med kompiser, og du velger å gjøre det over ripa. Flaks at de snudde i tide, gjør det ikke igjen.
Som gammel marinemann fikk jeg sterke vib'er av Frivakt, strålende etikett/design.
Styrmann ga meg assosiasjoner til kapteinen vår, som gikk under tilnavnet "Sinte Tor", men han var nok litt større med litt mindre filet på armene.
 
Sist redigert:
Ihvertfall hvis du skal pisse i natta på vei til Sverige med kompiser, og du velger å gjøre det over ripa. Flaks at de snudde i tide, gjør det ikke igjen.
Som gammel marinemann fikk jeg sterke vib'er av Frivakt, strålende etikett/design.
Styrmann ga meg assosiasjoner til kapteinen vår, som gikk under tilnavnet "Sinte Tor", men han var nok litt større med litt mindre filet på armene.
Særlig hyggelig at du likte denne som jeg nok har "spikka sjæl" mest av alle. Tror neste års kolleksjon kommer til å gå mer i retning av denne type fotomontasje.
 
Hvis ølet smaker halvparten så bra som disse etikettene ser ut, så er du nok inne på noe :)
Likte spesielt godt "Frivakt" montasjen... Har stirret på den i 5 min og er fortsatt fanget.
 
Der var styrmann i sitt rette element ja. havarist,ulk og skipper gir meg andre vib'er
 
Tilbake
Topp