• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gir bort flasker

HenningPP

Norbrygg-medlem
Jeg har omsider kommet til den erkjennelse at jeg aldri kommer til å finne tid og ork til å skrubbe og vaske alle flaskene som har stått i kjelleren det siste kalenderåret. Derfor gir jeg dem bort til en mer tiltakslysten brygger.

Cirka 6 plastposer med brune 0,5-flasker. De fleste er skylt etter bruk, men etikettene henger på. Det er snakk om flasker fra et stort antall bryggerier, da jeg alltid liker å smake på nye ting.

Må hentes. Bor på Grorud i Oslo.
 
Jeg har dessverre ikke hørt noe mer fra Herominus, så da er det fritt frem for andre som måtte ønske seg flaskene. Send meg en melding.
 
Hvis ikke du hører no mer fra Miguel er jeg også interissert


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takk for all interesse. Flaskene har nå funnet et nytt hjem og er forhåpentligvis allerede på vei til å fylles opp med velsmakende fludium.
 
Jeg har nye seks bæreposer med flasker å gi bort til den som måtte være interessert.

* Er skylt etter bruk
* Etiketter henger fremdeles på
* Brunt glass
* Hovedvekt av 0,5 longnecks, men også noe 0,33 (longnecks/belgisk) og 0,7
* Kan avhentes på Grorud, Oslo
 
Hei, Jeg kommer gjerne og henter i ettermiddag!
Har akuratt startet brygging, og er student, så får spare der man kan.
 
Jeg har nye seks bæreposer med flasker å gi bort til den som måtte være interessert.

* Er skylt etter bruk
* Etiketter henger fremdeles på
* Brunt glass
* Hovedvekt av 0,5 longnecks, men også noe 0,33 (longnecks/belgisk) og 0,7
* Kan avhentes på Grorud, Oslo

Ble alle flaskene hentet av Gunnarx eller har du fortsatt noe igjen?
Bor i Trondheim men kjører transport til og fra Oslo så ingen problem å hente.
 
Hei Aleksander.

Beklager, Gunnarx fikk alle flaskene.

Har du forresten hørt med Austmann og To Tårn om de gir bort brukt tomgods? Nøgne Ø er visstnok veldig greie når det gjelder dette, så ikke umulig at de to trondhjemsbryggeriene også lar hjemmebryggere komme og plukke flasker før de går i glassgjenvinningen.
 
Hei Aleksander.

Beklager, Gunnarx fikk alle flaskene.

Har du forresten hørt med Austmann og To Tårn om de gir bort brukt tomgods? Nøgne Ø er visstnok veldig greie når det gjelder dette, så ikke umulig at de to trondhjemsbryggeriene også lar hjemmebryggere komme og plukke flasker før de går i glassgjenvinningen.


Fikk god hjelp og masse flasker av en som hadde flasker fra To Tårn, så det fiksa seg! :)
Takk for tipset!
 
Skal du brygge/flaske i påsken? Jeg gir bort mer tomgods, denne gangen fire bæreposer.

* Samvittighetsfullt skylt, men med etiketter på
* Brunt glass
* Stort sett 0,5/0,33 longnecks
* Hentes på Grorud, Oslo

I utgangspunktet er det førstemann til mølla, men jeg vil gjerne få flaskene ut av huset før påskeferien.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp