HÆ??? Jeg fyller alt på flasker, og hvis alle flaskene var bjørnunger, ville det blitt 4500 flasker. Så jo, det fylles på flasker.
Jeg spurte forresten om det på Strømmen en gang de hadde stabla masse flasker i lokalet der. Og joda, det er ei myte at alle bruker fat. De fleste flasker ølet sitt, så de solgte mye flasker, sa Mats.
Hvis ingen andre vil ha den der, tar jeg den gjerne. Plutselig er en av de små bitene borte. Du må jo plukke den fra hverandre for vask og desinfisering hver gang du har brukt den, og da ser gjerne den lille svarte pakningen eller fjæra sitt snitt til å snike seg unna. Trur den fyller'n jeg bruker nå, er satt sammen av deler fra minst tre.
Toppers! Ta med heverten, også, om ingen andre tar den. Jeg bruker en fra Europris som jeg har plastra sammen med gaffa, og kunne godt tenke meg en ny - som dessuten har litt større kapasitet. (Bruker den bare til å overføre starsan, altså - men der er den bortimot uunnværlig.)
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.