Er det noen som har noen formening om hvilken gjær som bør brukes for å komme nærme frydenlund pilsen.
Gjerne noen oppskrifter også, helst ekstrakt men alt tas i mot med takk.
Vurderer å anskaffe et filterhus, og lurer på følgende.
1. Kan jeg karbonere naturlig, for å så filtrere til nytt fat. Eller må jeg filtrere før karbonering.
2. Hvilke filterhus anbefaler dere, og hvilke filter.
3. Må jeg tappe av bunnfallet i fatet før filtrering, eller er filtrene så bra at de...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.