Noen som 2-3 12liters Cornelius fat å selge?
CorgiStyle Norbrygg-medlem 2 Jun 2020 #2 Har ett stående. Er ikke mye brukt, men mangler lokk. (Har brukt det til å lage lokk for trykkgjæring på de andre fata mine) 500 inklusive frakt?
Har ett stående. Er ikke mye brukt, men mangler lokk. (Har brukt det til å lage lokk for trykkgjæring på de andre fata mine) 500 inklusive frakt?
Mc. Norbrygg-medlem 2 Jun 2020 #3 CorgiStyle skrev: Har ett stående. Er ikke mye brukt, men mangler lokk. (Har brukt det til å lage lokk for trykkgjæring på de andre fata mine) 500 inklusive frakt? Klikk for å utvide... God pris. Løp å kjøp! Hvis ikke kjøper jeg det .
CorgiStyle skrev: Har ett stående. Er ikke mye brukt, men mangler lokk. (Har brukt det til å lage lokk for trykkgjæring på de andre fata mine) 500 inklusive frakt? Klikk for å utvide... God pris. Løp å kjøp! Hvis ikke kjøper jeg det .
G GuttormG 3 Jun 2020 #5 CorgiStyle skrev: Har ett stående. Er ikke mye brukt, men mangler lokk. (Har brukt det til å lage lokk for trykkgjæring på de andre fata mine) 500 inklusive frakt? Klikk for å utvide... Kjøper det så klart. PM kommer
CorgiStyle skrev: Har ett stående. Er ikke mye brukt, men mangler lokk. (Har brukt det til å lage lokk for trykkgjæring på de andre fata mine) 500 inklusive frakt? Klikk for å utvide... Kjøper det så klart. PM kommer