2 stk corneliusfat selges

Som ein liten kuriositet kan eg melda at eg jobbar saman med ei røys danskar som er heime kvar 14. dag. Dei har sagt seg viljuge til å ta med fat på returen til Norge, så eg har bestilt 4 fat på Lundteknik, som skal hentast på eit vis. Utfordringa er leveringsmåtane dei opererer med, det er vekedagar, og då er mine kjære kurerar her i moderlandet på jobb. Så me er i gang med å engasjera vener og kjente av dei for henting hjå Lundteknik.

Kjem med ei oppdatering når eg har mine i hus, frakt og tollfritt, så kan me ta det derifrå om fleire skulle vera interesserte.

EDIT:

Så lenge bryggaren og ser ut som han har humpa Europa i årtier, er det berre snakk om å komplettera den raude tråden i bryggeriet. Er bling det og. Shabby chik eller noko...
Gi gjerne en lyd om du kan få over flere fat;-)
 
Som ein liten kuriositet kan eg melda at eg jobbar saman med ei røys danskar som er heime kvar 14. dag. Dei har sagt seg viljuge til å ta med fat på returen til Norge, så eg har bestilt 4 fat på Lundteknik, som skal hentast på eit vis. Utfordringa er leveringsmåtane dei opererer med, det er vekedagar, og då er mine kjære kurerar her i moderlandet på jobb. Så me er i gang med å engasjera vener og kjente av dei for henting hjå Lundteknik.

Kjem med ei oppdatering når eg har mine i hus, frakt og tollfritt, så kan me ta det derifrå om fleire skulle vera interesserte.

Tør jeg i så fall å foreslå en egen tråd for dette? Så slipper dere å blande denne ordningen sammen med mitt lille importprosjekt,
 
Betalte for fire fat de Lund teknikk for en uke siden. Har ikke hørt en dritt. Sender de bekreftelse på at det er sendt?. Bestilte 1 sortering brukt. Ser for meg at se er rimelig strøkne og at de er ball lock?
 
Tilbake
Topp