21 nye øldommere

Per Øyvind Arnesen

Dommerkomite
Etter høstens og vinterens dommerkurs har vi nå 21 flunkende nye øldommere i Norbrygg:

Arne Marius Haugen
Bjørn Vistvik
Charlie Shea
Christoffer Wallin
Eskil Eriksen
Frode Krogstad
Hallvard Persvik
Ingebjørg Wickstrøm
Jan Børge Stav
Karl-Peder Sjømæling
Knut Arne Haugeto
Knut Ole Jøsvold Lihaug
Marius Hofgaard
NIcklas Milert
Odin Lein Strand
Ole Kristian Knutsen
Robert J. Giske
Sigrid Ruyter Smolan
Svein Arild Skjæveland
Vegard Naustdal
Yngve Krogh

Vi gratulerer!
 
Det var vel på hengende håret, da det ikke var sendt ut mail om påmelding til eksamen. Jeg antar at det er en del som ikke fikk det med seg?
Var en ren tilfeldighet at jeg fikk det med meg..
 
Det var vel på hengende håret, da det ikke var sendt ut mail om påmelding til eksamen. Jeg antar at det er en del som ikke fikk det med seg?
Var en ren tilfeldighet at jeg fikk det med meg..

Har du byttet mailadresse i det siste? Det ble sendt ut mail til de som har vært registrert som deltagere på dommerkurs og ikke hadde bestått eksamen.
 
Jeg fikk heller ingen mail om det, såvidt jeg kan se. Jeg var også på samme kurs som Yngve K var. Helt tilfeldig at jeg også oppdaget det, men det ble nå greit for min del også. :)
 
Får håpe det blir dommerkurs i Oslo snart også. Litt trist hvis det var førstemann til mølla, og nå er det fullt...
 
Får håpe det blir dommerkurs i Oslo snart også. Litt trist hvis det var førstemann til mølla, og nå er det fullt...

I Oslo har det også vært litt klaging fra dommerne som allerede er sertifisert at de ikke får dømt nok, så flere dommerkurs der har vært prioritert litt ned. For de som er interessert er dommerkurs andre steder i landet også åpne for deltagere fra Oslo.
 
I Oslo har det også vært litt klaging fra dommerne som allerede er sertifisert at de ikke får dømt nok, så flere dommerkurs der har vært prioritert litt ned. For de som er interessert er dommerkurs andre steder i landet også åpne for deltagere fra Oslo.
Først får de dommerkurs og så klager de... Uhørt! ;) neida, jeg ser jo poenget ditt her. Det er jo fint at det er så stor interesse for å bedømme øl i hovedstaden. Hvis bare folk brygget mer øl dere kunne bedømme... :) Nok en grunn til å brygge mer!
 

Similar threads

P
  • Låst
Svar
0
Sett
770
Per Øyvind Arnesen
P
P
  • Låst
Svar
0
Sett
1K
Per Øyvind Arnesen
P
K
Svar
0
Sett
1K
Ken Robin Ruud
K
P
Svar
0
Sett
1K
Per Øyvind Arnesen
P
Tilbake
Topp