holder til i Våler rett ved Moss.SOLGT SOLGT ; SOLGT; SOLGT
R Rolf Gunnar Seterberget 1 Feb 2015 #1 holder til i Våler rett ved Moss.SOLGT SOLGT ; SOLGT; SOLGT Sist redigert: 2 Feb 2015
R Rolf Gunnar Seterberget 1 Feb 2015 #3 Newman skrev: Er dem i bra stand? Klikk for å utvide... Er trykkmålte og greie, har brukt de helt frem til nå, noen bulker fra de jeg har kjøpt dem av.
Newman skrev: Er dem i bra stand? Klikk for å utvide... Er trykkmålte og greie, har brukt de helt frem til nå, noen bulker fra de jeg har kjøpt dem av.
elotin 2 Feb 2015 #4 Er det noen mulighet til å plukke dem opp i moss? Har ikke tilgang til bil desverre
R Rolf Gunnar Seterberget 2 Feb 2015 #5 elotin skrev: Er det noen mulighet til å plukke dem opp i moss? Har ikke tilgang til bil desverre Klikk for å utvide... Kan kjøre dem dit jeg, bare si fra når det passer, vet jeg skal dit i ettermiddag.
elotin skrev: Er det noen mulighet til å plukke dem opp i moss? Har ikke tilgang til bil desverre Klikk for å utvide... Kan kjøre dem dit jeg, bare si fra når det passer, vet jeg skal dit i ettermiddag.