30l fat i kjøleskap + cornelius - Går det?

Jeg har 30l fat og et 19l fra Cornelius. Dette ønsker jeg og plassere i et lite kjøleskap. Går det? Føler ikke jeg kan ta med fatene på Expert for og teste  ;D

Det går ikke i mitt kjøleskap. Når gjæringskaret står inni (30 liter europris kar) så er det ikke plass til et cornelius fat på siden av. Da trorjeg du må ha et høyt kjøleskap sånn at du kan ha dem i høyden.

Nå skal det sies at mitt kjøleskap er egentlig et innbyggningskjøleskap, og det er mulig at dette har litt dårligere plass.

EinarM skrev:
Det går ikke i mitt kjøleskap. Når gjæringskaret står inni (30 liter Europris kar) så er det ikke plass til et Cornelius fat på siden av. Da trorjeg du må ha et høyt kjøleskap sånn at du kan ha dem i høyden.

Nå skal det sies at mitt kjøleskap er egentlig et innbyggningskjøleskap, og det er mulig at dette har litt dårligere plass.

Ja de har dårligere plass. Rundt 4 cm. Smalere

Får vel se på en liten fryser som alternativ. Justere føler til rett over 0 fremfor -20
Skal vel gå greit

Fikk meg et kjøleskap i går. 30l går rett inn med ca 5mm klaring på hver side he he.. Ble ikke mye plass til overs nei ;D

Tilbake
Topp