• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

3D-printede brett til White labs gjærrør

Hei,
Har printet et slikt et til meg selv og tenkte å se om det er noe andre kunne tenkt seg. De har veldig god passform, ser fine ut, og tar lite plass (gitt at de fylles ;) )

1-3 hull: 100,-
4-6 hull: 200,-

De printes altså på bestilling.
Kan levere i gull og gul akkurat nå, kanskje svart (må teste litt med materialet først). Svart kan jeg uansett lage om en drøy ukes tid.

Se også min andre tråd, om 3D-printede sodastreamflaskeholdere:
https://forum.norbrygg.no/threads/3d-printede-sodastreamflaskeholdere-til-olfat.26648/

2015-03-08%2021.16.18.jpg


Send bestilling på PM, men still gjerne spørsmål her :)
 
Jeg printer med en RepRap Mini Kossel

- Som jeg har bygd inn i et IKEAkabinett for å få litt høyere og jevnere temperatur :)

2014-11-11%2023.06.24.jpg
 
lekkert! visste ikke at de var ferdig med å utvikle den modellen der, hva er build flate/høyde? og hvordan er hastigheten på denne versus. feks. makerbot?
 
Selges blant annet på www.think3dprint3d.com, som et byggesett (som du sikkert visste). Er i alle fall meget meget fornøyd med den.

Diameter på plata er 170mm, og troooor byggehøyden er 240mm. Med andre ord noe mindre areale enn mange andre printere, men en god del høyere!
 
har den auto tuning i forhold til byggeplata? så noen videoer av like maskiner med dette, har selv ett par makerbots, men da må man gjøre manuell justering av bygge plattform i forhold til skriver hodet. Det ser også ut for meg som om det er unheated byggeplattform? stemmer det?
 
Hei, ja den har autoleveling, gull verdt når du printer litt større deler og du kanskje har løftet av printbed'en for rengjøring eller lignende.

Ta en titt på specs på think3dprint3d.com.

Jeg ser blant annet at de nå har oppgradert til en bedre hot-end OG 200mm printbed. Spørs om ikke jeg må oppgradere min snart da ;)
 
Hei,
Ser veldig fint ut, men WL kommer med nye forpakninger nå. Kanskje sjekke disse først.

A
 
Jasså, takk for tips, Andy! Da kan jo de jeg lager nå brukes av de som evt. allerede har en haug av WhiteLabsrør i bruk. Jeg har forsåvidt ingen erfaring med om de faktisk gjenbrukes av hjemmebryggere; blir de det?
 
Jaggu ikke sikker. Alt jeg husker er at jeg kjøpte det på billigtorget for ca 5 måneder siden, og da var det akkurat "utgått" til fordel for de nye kabinettene.

Jeg kan også fortelle at jeg skulle kjøpt et kabinett som var både høyere og dypere enn det jeg kjøpte...
 
Tilbake
Topp