Automatisk fylling

Tja ... hode? De som går på steder som tapper øl på den måten mener vel at hode på ølet er noe som puben har diktet opp for å snyte dem på fullt mål.

Evt kan man ha innrisset mønster i bunnen av glassene slik at det dannes hode. Ikke at jeg liker det, men det blir da skum.

Tja ... hode? De som går på steder som tapper øl på den måten mener vel at hode på ølet er noe som puben har diktet opp for å snyte dem på fullt mål.

Evt kan man ha innrisset mønster i bunnen av glassene slik at det dannes hode. Ikke at jeg liker det, men det blir da skum.

Det ser ut som det er såpass mye begevelse i ølet at det får ganske bra skum. Jeg vil gjette på at kontroll av skummengden er noe av det vanskeligste å få bra på et slik system.

Exactap, som vel er det andre systemet som tapper øl lynkjapt, fyller også fra bunnen og brukes bl.a. til tapping av Guinness.

Anders Christensen skrev:

Du får si det til en Tysker.. Eller enda bedre, klag på hodet på øllet når du får det servert :)
Ikke alt øl er flatt som i england :)

Tilbake
Topp