• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bergen: ynskjer kjøpe kjøleskap

Hei,

eg har fått min STC-1000 temperaturkontroll i hus, og er klar for meir stabile gjæringsforhold. Då treng eg eit kjøleskap, og skulle helst hatt eit som 1) ikkje er eit kombiskap, og 2) ikkje koster skjorta. Det kan og bør også vere full storleik, ca 170-180 cm høgt. Er det nokon her som har eit til overs, eller nokre tips? Eg følger med på finn.no dagleg, men det er jo helst kombiskap det går i. Eg held til i Bergen.
 
Ta en tur innom det lokale renovasjonsselskapet og spør der. 80% av kjøleskapene er helt i orden og byttet ut fordi konen skal pusse opp kjøkkenet. Er det et grønt eller rødt skap er det nok 90% sjanse for at det virker.
Og virker det ikke er det jo bare å bytte, alt sammen helt gratis.
Var selv og hentet et hos det lokale avfallselskapet, og det virker helt fint. Mc-klubben min hentet 8 frysere og 10 kjøleskap der og alle virket. Kostet kun bensinen da vi hentet dem...
 
Rune Alm skrev:
Ta en tur innom det lokale renovasjonsselskapet og spør der. 80% av kjøleskapene er helt i orden og byttet ut fordi konen skal pusse opp kjøkkenet. Er det et grønt eller rødt skap er det nok 90% sjanse for at det virker.
Og virker det ikke er det jo bare å bytte, alt sammen helt gratis.
Var selv og hentet et hos det lokale avfallselskapet, og det virker helt fint. Mc-klubben min hentet 8 frysere og 10 kjøleskap der og alle virket. Kostet kun bensinen da vi hentet dem...

Takk, det kan eg prøve! Skal uansett innom der ein av dagane og kvitte meg med ein del.
Ser også det er eit par brukthandlarar her i Bergen som gjer business av å selge kvitevarer, kan kikke innom dei.
 
Ja, det er en brukthandel i Sandviken.
Gi en lyd hvis du tar turen innom en av de og finner ut noe.
Har selv lyst å skaffe meg et brukt kjøleskap, men sliter litt med plass akkurat nå
 
BIR er motvillig til å gje frå seg saker som er innlevert som bos, etter det eg forstår. Sikkert noko med ansvar og slikt.
Kikka inn vindauga til Nygårdsgaten Brukthandel i går, dei har ei handfull kjøleskap som kan vere aktuelle. Tenkte meg innom der i morgon og sjå på prisar.
 
Ja, har vore innom Nygårdsgaten Brukthandel. Han hadde ei rekkje nye og gamle kjøleskap. Eit fleirtal av kombiskap, sjølvsagt, men også eit pent utval høge kjøleskap. Mange kosta rundt 1500-2000, andre og eldre ville han ha 400-600 for. Kan jo vere noko om ein ikkje vil vente på eit kupp på finn.no.

Var også innom Bergen Brukthandel Boumaza. Dei hadde eit skrøpeleg utval av reine kjøleskap, men det kan jo hende ein kan finne noko interessant ein annan gong. Får håpe det er ein viss gjennomtrekk av varer i desse butikkane.

Hos meg har det av ymse grunnar blitt utsett å kjøpe skap. Må i alle fall få stadfesta at eg får inn eit kjøleskap gjennom dei smale dørene mine inn mot boda…
 
Installer finn-appen på mobilen; der kan du sette opp automatisk søk der du får varsel med en gang det legges ut. Kjøleskap ryker fort, men har du appen så kan du ringe et par minutter etter annonsen er lagt ut :)
 
Tilbake
Topp