Besøk hos Kristianiastudentenes Håndbryggerlaug

Hei!

Snakka litt om det på klubbmesterskapet og tenkte det hadde vært artig å få til et møte. Jeg tenker det artigste er å invitere til brygging på systemene våre, så kan folk komme og se hva vi holder på med! Så kan det smakes på tidligere jubileumsbrygg og snakkes om løst og fast. Hvis det skulle vært mer interessant så har vi også et Hangout-konsept som går på mandager der vi har små foredrag og vurderer ølene som medlemmene har brygget.

Vi har i utgangspunktet et hjemmesnekret opplegg med kontrollpanel på rundt 100l, selv om vi vurderer å anskaffe et annet snart.

Siden vi er studenter og eksamen nærmer seg, så tror jeg at det beste hadde vært å arrangere i Januar/Februar. Skal ta det opp med styre så alt er litt tentativt, men tror det både vil skje og blir bra!

Er også interessert i andre typer samarbeid, så det er bare å ta kontakt hvis dere har ideer! Vi har også en facebook-side som vi bruker litt av og på: https://www.facebook.com/kristianiabrygg/.
 
Vi har også et latterlig rikholdig arkiv av varierende kvalitet som det kan være artig å smake på. Hvert år lager vi cider, og vi lager jubileumsbrygg hvert hundrede brygg, så det er øl og cider tilbake til 2015 som vi kunne ofre noen få flasker av.
 
Jeg tror jeg snakker på vegne av hele styret i Norbrygg Oslo når jeg sier at vi er veldig positive til et samarbeid, til gavn for begge parter, samt eksisterende og potensielle medlemmer.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp