Bestilling fra candirect?

Hei. Bestilte(tror jeg iallefall, hehe) noe fra candirect. Mine tyskkunnskaper begrenser seg til valgfag fra ungdomsskolen. Jeg gikk til kasse og forventet at det skulle dukke opp et betalingsvindu, men det gjorde det ikke. Fikk denne meldingen:

Bestellung abgeschickt

Vielen Dank für Ihre Bestellung! Wir haben eine eMail an die von Ihnen angegebene eMail-Adresse als Bestätigung geschickt. Ihre Bestellung wird an den Vertrieb weitergeleitet und schnellstmöglich bearbeitet.

Pluss en mail som ser ut som en bestillingsbekreftelse. Trenger jeg ikke å betale før jeg henter det, eller kommer det noe betalingsgreier på mail snart?
 
Aner ikke hvordan de gjør det med betaling, men oversettelsen av mailen er :


Bestill sendt

Takk for din bestilling! Vi har sendt en e-post til din oppgitte e-postadresse som bekreftelse. Bestillingen vil bli videresendt til salg og behandles så raskt som mulig.
 
eller bruke den engelske nettbutikken deres.

candirect.co.uk

Men som nevt tidligere, husk at du ikke skal betale tysk mva om du ikke får varene levert et sted inne i eu.

candirect bruker gls som transportør, de samarbeider med posten, og da er det posten sitt gebyr på 268? (Husker ikke helt i farten) som gjelder på fortolling, som kommer i tillegg til mva.
 
cral skrev:
candirect bruker gls som transportør, de samarbeider med posten, og da er det posten sitt gebyr på 268?

Det stemmer, så du får vel i utgangspunktet et av de laveste fortollingsgebyrene du får til som privatperson. Jeg har imidlertid opplevd at multikolli ikke har fungert i overgangen fra GLS til Posten, så jeg måtte fortolle tre store esker med kjeler som tre forsendelser.
 
Tilbake
Topp