Billettsalg NM 2013 (Editert 4. februar)

Og alle ølbryggere gleder seg, gleder seg, ja gleder seg!  :skaal2:
To billetter sikret, en til undertegnede og en full pris til en eller annen kompis som vil slå følge.

Tenkt på dette i flere år, morsomt å endelig få opplevd dette! :D
 
Da sees vi på NM.

Håper bare jeg får medlemskortet mitt før dagen er der.

Det hadde vært morsomt å delta også, men har litt å gå på før jeg selv syns jeg er klar.
Dommerne får sikkert i seg nok som det er :laugh: Så vil ikke sende inn noe jeg ikke er 100% fornøyd med selv.

Hm...
Ser at ledige billetter øker, over 100 nå. Var nede i 50 når jeg i lettere panikkangst innså at kredittkortet registrert på PayPal kontoen min var utløpt.

Roer nervene med en IPA....
 
HJELP!!!!
Jeg har booket tre bill, en medlemspris og to normale...betalt på paypal
Men fikk ikke kvittering eller billett fra event.
I paypal står bestillingen og pengene er sent til norbrygg, men de er ikke kvittert...what?

Ingen grunn til bekymring? RHAHAWB?
 
cral skrev:
Se pm. alt i orden

Flott, da går jeg ned i kjelleren og dytter litt på en saison som har stoppet opp, SG1032
Jeg gikk inn i denne med åpne øyne, tusen takk wyeast 3724, jeg venter på at du skal våkne opp.. ;D
 
blir så j@*#$%ig stressa av paypal. Hater pay pal.
MEN har fått billett, selv om det tok en halvtime og stressnivået gikk i taket.
Så i mangel på IPA atm, blir det et glass (OBS! brannfakkel) god rødvin. :D
 
Klarte å bestille to ganger, fordi det så ut som om første bestilling gikk i vasken...
Kansellerte den ene bestillinga på Paypal og ifølge dem har den ene blitt kansellert, men på Eventbrite har jeg registrert to ganger to billetter... Hvem skal jeg tro på?
 
Klarte nå å avbryte de tre for mange betalingene. Så da har jeg betalt for de to billettene jeg ønsket, om alt nå har fungert som det skal..

Så da gleder jeg meg!
 
Ser det var mange som slet med paypal. Jeg var vel inn og ut 4 ganger pga div feil. utdatert kred.kort ol.
Alikevel 3 billetter sikret :)
 
Noen som kan bytte 1 billett for medlem til 1 billett for ikke medlem :) (betaler mellomlegget)

:bank2: Gikk litt fort i svingene  :bank2:
 
Nei og nei!! Fikk ikke med meg dette før det var for sent!
Vil det bli lagt ut flere billetter?

Evt. jeg kjøper gjerne en eller flere dersom noen har sikret for mange sjøl..
 
Det er ikke sikkert det blir lagt ut flere billetter, vi må telle hoder først. Om det blir salg, blir det gitt beskjed minst 2 uker i forveien.
 
Om noen skulle ha en billett for mye eller det blir lagt ut nye blir jeg veldig glad om noen tipser meg.  :ilike:
Tlf: 997 37 503
 
Det har kommet opp et par spørsmål om de 6 ledige billettene som ligger på Eventbrite. Siden vi hele tiden har gått ut og sagt at vi vil forhåndsvarsle med minst 2 uker før vi åpner salget av eventuelle ledige billetter, så vil ikke disse bli solgt før vi bestemmer oss for å selge flere billetter.

Og det greier vi ikke å gjøre før vi vet hvor mange som blir påmeldte via publikumsfavoritt, hvor mange dommer som skal inn, hvor mange som kommer fra sponsor(er), hvor mange frivillige (de frivillige er ikke per i dag ikke utpekt, arrangement komiteen har dette som punkt på neste møte, så her kan det plutselig bli mulighet for å komme inn for noen) og hvor mange fra styret som kommer. Vi ønsker å slippe inn flest mulige, men vi har en begrensing på antall mennesker i hallen mtp hva hallen er sertifisert for.

Jeg *håper* jeg får lagt ut en melding i løpet av en ukes tid om det blir noen flere ledige billetter, og når salget starter.
 
Tilbake
Topp