Må redusere flaskebeholdningen min. Klare til bruk. 50,- pr kasse Hentes etter avtale på Nesttun
SvErD Norbrygg-medlem 24 Apr 2018 #1 Må redusere flaskebeholdningen min. Klare til bruk. 50,- pr kasse Hentes etter avtale på Nesttun
Chiefen 24 Apr 2018 #2 På Rema koster de 48 kr.(24 kr +14 for kassen).. ikke tilbud, bare lave priser... just saying
B beefeater Norbrygg-medlem 24 Apr 2018 #4 40 kroner. 24+16 sist jeg var og hentet. En tier for etikettfjerning og vask er et røverkjøp! Hadde det ikke vært nær på 200 mil å kjøre hver vei hadde jeg tatt turen
40 kroner. 24+16 sist jeg var og hentet. En tier for etikettfjerning og vask er et røverkjøp! Hadde det ikke vært nær på 200 mil å kjøre hver vei hadde jeg tatt turen
SvErD Norbrygg-medlem 25 Apr 2018 #6 RETBergen skrev: tar gjerne 6 kasser! Klikk for å utvide... Du vet veien
bjartenataas 26 Apr 2018 #7 SvErD skrev: Må redusere flaskebeholdningen min. Klare til bruk. 50,- pr kasse Hentes etter avtale på Nesttun Klikk for å utvide... Har du gitt deg? Lenge siden sist
SvErD skrev: Må redusere flaskebeholdningen min. Klare til bruk. 50,- pr kasse Hentes etter avtale på Nesttun Klikk for å utvide... Har du gitt deg? Lenge siden sist
SvErD Norbrygg-medlem 27 Apr 2018 #11 bjartenataas skrev: Har du gitt deg? Lenge siden sist Klikk for å utvide... Trapper ned til et mer normalt nivå
bjartenataas skrev: Har du gitt deg? Lenge siden sist Klikk for å utvide... Trapper ned til et mer normalt nivå
SvErD Norbrygg-medlem 27 Apr 2018 #12 Strandberg skrev: Har du fler? Tar gjerne 4 kasser hvis du har Klikk for å utvide... Plenty
SvErD Norbrygg-medlem 27 Apr 2018 #13 RETBergen skrev: Er du hjemme i helgo? Klikk for å utvide... Er hjemme i kveld en liten stund