• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brukte 19L Corneliusfat til salgs

Nå er fatene kommet og klar til å sendes ut. Fikk med flere så alle som har satt seg på venteliste får også fat.
De som skal hente kan ringe 98 29 66 69 for avtale om henting/betaling.
De som skal ha fatene tilsendt/fraktet og ikke har betalt bes gjøre dette da fatene kun sendes/fraktes etter betaling er registrert.

Første tur til Stavanger fredag  24.8.12
Oslo mest sannsynlig søndag 26.8.12

Ønsker forhåndsbetaling av fat ved transport eller postforsendelse til 3060.11.07682, John Pedersen, Svalåsvegen 123, 4645 Nodeland. Send deretter en mail med navn, adresse og telefonnr som du kan nåes på. Når betaling er registrert sendes / transporteres de.

Spørsmål ønskes på PM

POST:
1-2 fat, 170,-
3 fat, 255,-
4 fat, 340,-

Transport Oslo - Stavanger: Levering avtales med sjåfør
Inntil 4 fat, 100,-
4 - 8 fat, 150,-
 
Urk. Var for sen til å sikre meg noen og var dum nok til å ikke sette meg på venteliste

#kickingmyself
 
Fantastisk. Jeg har akkurat nå betalt for 4 fat med transport til Stavanger og har sendt deg en e-post med bekreftelse og mine detaljer.  Tusen takk! :skitbra:
 
Blir det noen igjen etter alt styret så ønsker jeg meg fire til Vennesla. :skitbra:
 
penger sendt.
obs setter gjerne 4 fat til på venteliste da to kompiser er interessert
 
Hei!

Har en kar som ønsker en del fat til Bømlo og vil hente i Stavanger pga frakt. Er det noen i distriktet rundt Stavanger som har mulighet for å huse disse fatene noen dager til han kan få hentet?
 
Tilbake
Topp