Brukte Corneliusfat 760 pr stk
Send pm
Send pm
2Hvor mange har du igjen?
Med medlemskap i FB gruppen For oss som brygger selv for dere 20% rabatt hos Petit. Da koster er nytt AEB fat 870 kroner, og kjøper du noe annet så du kommer over 1000 kr får du det fraktfritt i tillegg. Ikke mye å spare på å kjøpe brukt med andre ord.
"Faen" ble i sterkeste laget ja..... og vilken andre forum har jeg rakket ned på andre? er stortsett det eneste forum jeg er innpå, eller faktisk eneste forumet jeg skriver på i allefallChiefen bør holde seg til den takt og tone som brukes på forumet vårt. Jeg har sett måten du både banner og rakker ned på folk på på en del andre forum, men sjelden eller aldri her inne.
Tips: Prøv en tone som du treffer folk flest på uten at de føler seg støtt. Funker som regel alltid. Jeg sier ikke at du har uttalt deg dårlig på andre forum. Det jeg sier er at på mange andre forum er det mye primitivt språkbruk. Og sånn skal vi vel ikke ha det på vårt forum vel. Eller...?"Faen" ble i sterkeste laget ja..... og vilken andre forum har jeg rakket ned på andre? er stortsett det eneste forum jeg er innpå, eller faktisk eneste forumet jeg skriver på i allefall
Er på lager nåBortsett fra at de har vært utsolgt for 19L corneliusfat i lang tid.