Akkurat på denne type spørsmål får du antakelig kjappest hjelp fra butikkene.
Jeg har ingen erfaring selv, men har notert meg at det er en del som ikke er helt fornøyd med Duotight, og at heller John Guest anbefales.
Dersom du har lokal bryggesjappe i nærheten vil du antakelig får kjappest og best hjelp der. Da kan du også lettere komme tilbake om det er noe som ikke er helt på G.
Nå er jeg litt frekk og slenger inn en privat salgs-greie..
Siden du sier at du skal oppgradere til flere kraner etterhvert så har jeg en fireveis-regulator som ingen vil kjøpe av meg..
Så ville jeg dobbeltsjekket om eva-barrier-slangen er helt ompatibel med John Guest. John Guest er veldig nøye på toleransene tykkelsen på slangene når det er innstikk. Er det helt riktig dim altså f.eks 3/16" og ikke noe annet enn det, altså "ca" i mm, så blir det potte tett.
Ser greit ut. Jeg har ikke selv testet duotight.
Jeg laget en tråd for mange år siden som listet opp det du trenger. Usikker på om lenkene fungerer fremdeles
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.