Bygge tappetårn - har jeg alle deler?

PRR

 
Har sodastream flaske og 19 l cornelius fat, thats it. Starter med 1 tappekran og oppgraderer etterhvert. Skal bygge det av en fryser.

Er det noen med et trent øye som kan se om jeg mangler noen overganger, pakninger osv?

Tenkte å bruke duotight på shanken

bilde kommer
 
Er det noen med et trent øye som kan se om jeg mangler noen overganger, pakninger osv?

Tenkte å bruke duotight på shanken
Akkurat på denne type spørsmål får du antakelig kjappest hjelp fra butikkene.

Jeg har ingen erfaring selv, men har notert meg at det er en del som ikke er helt fornøyd med Duotight, og at heller John Guest anbefales.

Dersom du har lokal bryggesjappe i nærheten vil du antakelig får kjappest og best hjelp der. Da kan du også lettere komme tilbake om det er noe som ikke er helt på G.
 
Nå er jeg litt frekk og slenger inn en privat salgs-greie..

Siden du sier at du skal oppgradere til flere kraner etterhvert så har jeg en fireveis-regulator som ingen vil kjøpe av meg..


Så ville jeg dobbeltsjekket om eva-barrier-slangen er helt ompatibel med John Guest. John Guest er veldig nøye på toleransene tykkelsen på slangene når det er innstikk. Er det helt riktig dim altså f.eks 3/16" og ikke noe annet enn det, altså "ca" i mm, så blir det potte tett.
 
Ser ut som du har det du trenger så lenge gass og øl ball lock i handlekurven er de med 5/16" (8mm) utgang.

Skal tårnet stå på lokket til fryseren eller er det fryser med dør?
 
Tilbake
Topp