• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

CO₂ apparat byttes/selges

Har et 10kg NOHA CO₂ brannslukningsapparat med klem/trykk veltil uten gass,må trykktestes ved fylling. Blir vi enige kan det også følge med en eldre ok regulator for CO₂.
Ønske byttet mot 2 stk Corneliusfat eller 2 stk 525ss perlick kraner. Viss salg kom med bud,frakt kommer i tillegg ved salg.

Det er to manometer på regulatoren,vil helst bytte den bort.......skal se om eg ikke får lagt ut noen bilder i morgen,men for all del kom med budregulatoren er av verksted kvalitet som jeg fikk av en venn,som sakt så er den noen år. Bruker samme oppsett selv.

Det stemmer at CO2 flasken ikke er 10 kg.
På flasken står det:
No-Ha Stavanger
6,0 kg Co2. Innhold 8,04 L
Netto 9,6 kg. Brutto 15,6 kg

Flasken har stigrør inntakt og det følger med en bra regulator som vist på bilde over. klokken som viser hvor mye det er igjen i selve flasken viser feil,men den trenger vi bokstavelig talt ikke. Det går fint ann å sette på ny klokke. Flasken er tom for co2.
Bilde dere ser over er noe sammentrykket/feil format.

Selges for 1200kr, byttes i perlick kran/kraner eller annet tappe/fat utstyr.

Har tilbudt borebu flaske og regulator for kr.1000 pga. feil oppgitt størrelse på co2 flaske ,har ikke hørt fra han etterpå.

Nytt tilbud:
Flaske og regulator kr.1000 eller byttes mot fat/tappekran/tappetårn.

Har samme tilbud ennå :) Jeg har vært borte fra Norbrygg en stund nå og så igjennom noen av mine poster,så at flaske med regulator ikke var solgt. Har også mindre CO2 flaske for salg.
Jeg er veldigt intrisert i bytte mot tappekran,fat,tårn.

Må bare spørre, det skal vel ikke være stigrør i tanken dersom det er co2 gass mann vil ha ut?
Hei
Jeg har ikke demontert/saget av stigrøret på noen av mine flasker og har aldri hatt noen problemer ennå. Har brukt co2 flaskene som de er sammen med corneliusfat og picnickran.
Så lenge trykket ut og mengdene er så små som vi bruker er det ikke no problem,det blir gass før det når regulator.
Vis mengde gass ut er stor og langvarig kan det ise på regulator.

Tilbake
Topp