SOLGT
B Bigbull 12 Mai 2017 #2 Torstein2 Vestfold skrev: Selges ... tom, kan sende kr.600,- ... Godkjent til 2025 mener jeg det står. Klikk for å utvide... Hvor bor du i Vestfold.
Torstein2 Vestfold skrev: Selges ... tom, kan sende kr.600,- ... Godkjent til 2025 mener jeg det står. Klikk for å utvide... Hvor bor du i Vestfold.
B Bigbull 12 Mai 2017 #4 glennrlie skrev: Lardal [emoji6][emoji106] Sent from a potato using Tapatalk Klikk for å utvide... Har du peiling på hva frakt blir til Fredrikstad?
glennrlie skrev: Lardal [emoji6][emoji106] Sent from a potato using Tapatalk Klikk for å utvide... Har du peiling på hva frakt blir til Fredrikstad?
glennrlie 12 Mai 2017 #5 Spørs vel litt på størrelsen, så det får Torstein svare på selv Sent from a potato using Tapatalk
B Bigbull 12 Mai 2017 #6 glennrlie skrev: Spørs vel litt på størrelsen, så det får Torstein svare på selv Sent from a potato using Tapatalk Klikk for å utvide... Hvem er det som selger? Du som svarer eller en annen? Bare lurer??
glennrlie skrev: Spørs vel litt på størrelsen, så det får Torstein svare på selv Sent from a potato using Tapatalk Klikk for å utvide... Hvem er det som selger? Du som svarer eller en annen? Bare lurer??
glennrlie 12 Mai 2017 #7 Torstein selger, jeg svarte deg bare på hvor han bodde Sent from a potato using Tapatalk
B Bigbull 14 Mai 2017 #9 Torstein2 Vestfold skrev: Beklager litt sein respons her, jeg kan sende gratis ... Klikk for å utvide... Sorry, du var for sein. Har orga en allerede, men takk for tilbudet.
Torstein2 Vestfold skrev: Beklager litt sein respons her, jeg kan sende gratis ... Klikk for å utvide... Sorry, du var for sein. Har orga en allerede, men takk for tilbudet.
M Mrcool79 20 Mai 2017 #10 Er denne fremdeles tilsalgs? Er flasken lik de du kjøper i bryggebutikker?
Torstein2 Vestfold 23 Mai 2017 #11 Den er kjøpt i bryggebutikk for et år eller noe siden...fortsatt ikke solgt
Jokis 23 Mai 2017 #12 Torstein2 Vestfold skrev: Den er kjøpt i bryggebutikk for et år eller noe siden...fortsatt ikke solgt Klikk for å utvide... Jeg tarn. Om du sender til Fredrikstad. Får vel prøve dette fatgreiene!
Torstein2 Vestfold skrev: Den er kjøpt i bryggebutikk for et år eller noe siden...fortsatt ikke solgt Klikk for å utvide... Jeg tarn. Om du sender til Fredrikstad. Får vel prøve dette fatgreiene!