• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

corneliusfat

F

Furusnipa

4 stk "nye" corneliusfat 19 liter. 3 av dei kun testet en gang. Kjøpt nye for ca 2-3 mnd siden.
1 stk 6kg!!!!! CO2 flaske med regulator. Nesten full med CO2.
Komplett anlegg med slanger/koblinger og 5 picknik tappekraner. Klar til bruk.

Selges kr 3800,- for alt sammen.

Eventuelt kr 750,- pr fat inkludert koblinger inn/ut, slange og picknik krane.

Ring 41438183.

4 stk "nye" corneliusfat 19 liter. 3 av dei kun testet en gang. Kjøpt nye for ca 2-3 mnd siden.
1 stk 6kg!!!!! CO2 flaske med regulator. Nesten full med CO2.
Komplett anlegg med slanger/koblinger og 5 picknik tappekraner. Klar til bruk.

Selges kr 3800,- for alt sammen.

Eventuelt kr 750,- pr fat inkludert koblinger inn/ut, slange og picknik krane.

Ring 41438183.
Har du bilder?. Hva tar du pr. Fat? Og sender du?

Du vet vel hvordan nye corneliusfat ser ut? Men kan alltids knipse noen bilder. Les hele annonse for priser.
Rogaland, klepp

Du vet vel hvordan nye corneliusfat ser ut? Men kan alltids knipse noen bilder. Les hele annonse for priser.
Rogaland, klepp
Nei. Les tidligere tråd ang. Kina cornelius. Det finnes også andre land som produserer fat. Dessuten er det uvisst om de er ripete, bulkete uten å se bilde av de

Nei. Les tidligere tråd ang. Kina cornelius. Det finnes også andre land som produserer fat. Dessuten er det uvisst om de er ripete, bulkete uten å se bilde av de
Ok, slik å forstå.
Mine er kjøpt nye hos bryggselv i stavanger. Dei er 100% som nye å se til.
Send meg ein melding, så sender eg deg bilder på telefon. Orker ikke styre med bildestørrelser osv for å laste opp her på forumet.

Skulle du kjøre forbid Skien/porgrunn er jeg interessert i alle 4 fatene. Eller om du tilfelidigvis kjøre til Haugesund 20-22. kan vi også møtes der.

Tilbake
Topp