• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Diverse deler selges!

Hei,

Jeg har slutta med hjemmebrygging og har derfor en del deler til salgs! Ønsker helst lokalt kjøp siden disse varene er vanskelig å pakke ned for forsendelse

4 stk. Cornelius 9l pent brukt 500,- pr. stk. SOLGT!
4 stk. Cornelius 19l pent brukt 500,- pr. stk. SOLGT!
1 stk. Jockey Box 2500,-
66 stk. Champagneflasker grønne 5,- pr. stk.SOLGT!
1 stk. Italiensk korkemaskin for naturkork 700,-
1 stk. mini CO2 flaske med regulator og kobling 250,- SOLGT!

MHE--106.jpg
WEB_Image Jockey Box 45L 2 kraner Med perlick kran1134223747.Jpeg

Diverse andre deler, dette selges helst som en pakke. Aksepterer bud over 500,- for alt. Se godt på bildene SOLGT!
 
Sist redigert:
Hei,
Er interessert i 9L og 19L cornelius, ett av hver. Men hvis du bor i Stjørdalen må vi få undersøkt om det lar seg gjøre å få det transportert rimelig nok til Oslobyen.
Edit: tar i så fall gjerne oksygenflaska+holder også.

Anders
 
Sist redigert:
Jeg tar gjerne CO2 flasken med regulator hvis du er villig til å sende? Betaler så klart for frakt. /Lars
 
Hei, er også interessert i fat, trolig 2 av hver, men også flaske og regulator. Som forrige, aktuelt å sende mot Oslo?
 
Har du mulighet å bringe det til trondheim ? Så er jeg interessert i alle fatene som pakke. Både 9l og 19l hvis det er orginalei fat.

Er også interessert i de to better bottle

Mvh
Easybrew
 
Hei,
Er interessert i 9L og 19L cornelius, ett av hver. Men hvis du bor i Stjørdalen må vi få undersøkt om det lar seg gjøre å få det transportert rimelig nok til Oslobyen.
Edit: tar i så fall gjerne oksygenflaska+holder også.

Anders
Hei, litt vanskelig å sende cornelius fat, men hvis ingen som bor lokalt ønsker å kjøpe så kan jeg sikkert sende. Utelukker det iallefall ikke.
 
Har du mulighet å bringe det til trondheim ? Så er jeg interessert i alle fatene som pakke. Både 9l og 19l hvis det er orginalei fat.

Er også interessert i de to better bottle

Mvh
Easybrew
Drar faktisk forbi Trondheim i mårra.. Jeg kan ta med? Men det blir på dagtid. Send meg info på PM
 
BUMP! med tips:

Hvis det er noen lokalt som ønsker å kjøpe noe av dette er jeg villig til å gå ned litt i pris!
 
PM sendt,
Ønskjer å kjøpe 2x 19L samt 30stk Champagneflaker samt alt "rasket" på bildene.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp