• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Diverse rustfrie deler selges

IMG_1628.JPG Selger diverse deler. Alle kompresjonsfitting er har 1/2" gjenger og passer rør med diameter 5/8" eller 16mm. Hentes i Skien. Eventuelt kan det også sendes mot frakt.alt

IMG_1628.JPG

Hva skal du ha for denne + en passende kompresjonsfitting? Diameter på røret er 5/8"?

Vedlegg

• diptube.PNG
    diptube.PNG
    561,1 KB · Sett: 40
Er det ett rør med 90 grader helt til venstre der også? Er i såfall int i det pluss en kompresjons fitting.

Er det ett rør med 90 grader helt til venstre der også? Er i såfall int i det pluss en kompresjons fitting.

Ja, men det er kun 1/2", jeg har ikke 1/2" kompresjonsfitting. Men jeg har laget en tilsvarende duptube til deg som vist over.

Ja, men det er kun 1/2", jeg har ikke 1/2" kompresjonsfitting. Men jeg har laget en tilsvarende duptube til deg som vist over.
Så du har laget en i 5/8 hvis jeg forstår deg? Men tar også det 1/2" bendet å jeg, har 1/2" fittings selv. Pris?

Hei @Haugen

Der har du jo nesten laget en løs whirlpool arm som jeg trenger :) Har du noe slikt i porteføljen din?

Ca 30cm lang og avslutning i halvtoms hann camlock.

Jeg har desverre ikke rørbøyer til 5/8 hjemme, så får ikke laget flere før jeg skal på jobb om et par uker.

Tilbake
Topp