• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse til hjemmebryggeri selges! (Styreskap, Iwaki pumper, pH måler etc.)

Martin E skrev:
Jeg er interessert i det lille styreskapet, er det kommet noen bud på det?

Nei, tror ikke det. Legger ved noen flere bilder av det som er til salgs, og hvordan jeg laget RIMS-styreskapet mitt med samme type.
u4e7aze6.jpg
agy8utup.jpg
qady9u3u.jpg
data7u7a.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fått bud på PM: 1500,- for begge pumpene og store skapet.

Selger dette helst samlet, enkelt for meg med levering. Lar budrunden gå litt til

Sent from my iPhone using Tapatalk

styreskap mot pale malt høres ut som en god ide, vi har Castle Malting Pale Malt liggende! Vi er på plass på Chateau Neuf hele kvelden fredag 13.12, kanskje du kunne kommet innom da og bytta? Jeg er ikke der selv, men det er mange fra lauget som har juleølsmaking og gjerne tar en prat med en hjemmebryggerkollega!

Atle Andersen skrev:
2000 inkl frakt for begge pumpene, store skapet og pH meteret

Takk for et respektabelt bud Atle :)

:jaha: Har fått bud på 1500,- for pumpene og skapet. Frakt kommer på 250,-, og jeg kunne tenkt meg 400,- for pH måleren.  Og jeg slipper å sende det av gårde med posten...
Akkurat nå ligger det an til at jeg selger det til 1500,- (minus pH-måleren) til en heldig kar på Gjøvik.

Bergfast skrev:
Atle Andersen skrev:
2000 inkl frakt for begge pumpene, store skapet og pH meteret

Takk for et respektabelt bud Atle :)

:jaha: Har fått bud på 1500,- for pumpene og skapet. Frakt kommer på 250,-, og jeg kunne tenkt meg 400,- for pH måleren.  Og jeg slipper å sende det av gårde med posten...
Akkurat nå ligger det an til at jeg selger det til 1500,- (minus pH-måleren) til en heldig kar på Gjøvik.

Det er i orden  :skitbra:

Hanna Ph-måler, Co2 flaskene, og driptray ikke solgt. Hvis flere er interessert, kom med bud!
Tar en avgjørelse snart på budene som er kommet. Levering (f.eks. neste helg på vei fra Molde til Oslo) er mer ønskelig enn å sende.

Tilbake
Topp