• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse utstyr selges

Kjøler av kobber 10m 8mm drivstoffrør, med hageslange 200,- NY PRIS 100,-GIS BORT!
Coleman Extreme 36qt med gjennomføring og bazooka strainer til 400,- NY PRIS 300,-
Induksjonsplate 2kW 300,- NY PRIS 150,-GIS BORT!
Direkte varmeelement uten termostat 3kW 100,-

Kan hentes i Trondheim og Stjørdal

null_zpsd3c2fdd8.jpg


null_zpsd60dbdf4.jpg
 
Torga skrev:
mikslen skrev:
Vil helst selge lokalt dessverre. Prisen på frakt er 50% av prisen på plata:)

Hvorfor setter du ikke annonsen slik at alle forstår du selger KUN lokalt??

Jeg kunne selvfølgelig gjort det, men jeg skrev at jeg HELST vil selge lokalt. Det vil si, hvis ingen lokale kjøpere er på hugget så kan jeg gjerne sende med post. Var det noe du ville kjøpe?
 
janolavm skrev:
Jeg tar kjøleboksen og kokeplata. Bor på Stjørdal så jeg henter.

Flott, men er det uaktuelt for deg å kjøpe kjøleboksen uten ventil, gjennomføring og bazooka? For da kan Waltz kjøpe den. 400,- for bare kjøleboksen?
 
Beklager, jeg så ikke det i farten. Det var i grunnen den komplette pakkeløsningen som fristet. Så da tror jeg at jeg står over.
 
mikslen skrev:
Selger også denne med en flaske propan for 700,-
Hvor mange liter er kjelen på og følger stativ & brenner med?
Vi vurderte først hyttekjela til Biltema, men leser at bunnen er tynn og fastbrenning kan skje. Har det gått greit å brygge med krabbekjela?
 
beritemilie skrev:
mikslen skrev:
Selger også denne med en flaske propan for 700,-
Hvor mange liter er kjelen på og følger stativ & brenner med?
Vi vurderte først hyttekjela til Biltema, men leser at bunnen er tynn og fastbrenning kan skje. Har det gått greit å brygge med krabbekjela?

Tror at kjelen er på 39 liter.. Vi har aldri hatt problemer med fastbrenning, men bunnen er ganske tynn. Vi har brygget over 40 brygg på den kjelen. Stativ og brenner følger med.
 
Tilbake
Topp