Electric brewery, bryggselv kjeler

Har snart gjort klar garasjen, og skal begynne med å lage en oversikt over deler. Vil tippe jeg har noe til overs da jeg f.eks. gjorde feilen å bestille 4 brytere, noe som viste seg å være 4 sett med 4 pk. brytere . Har nå 16 av disse, og det er vel en grense for hva man trenger av reservedeler. Legger ut liste etterhvert hvis du er interessert i å kjøpe noe. Ser ut til at prisen ender på rundt 50k med mølle, måleutstyr og diverse. Håper det bare er gjæringskar som mangler snart nå.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Hei.

Begynner å nærme meg 35.000,- tror jeg. Da med 1 Blichmann 113 liters meskekjele, og 2 billige 98 liters kjeler. Chugger pumpene gjorde også ett greit hopp på budsjettet .
Har bare Tri Clamp koblinger med unntak av meskepumpa som har hurtigkoblinger.
Bestiller veldig mye på eBay, og velger free shipping der det er mulig for å holde meg under momsgrensen. Tror jeg er oppe i over 80 ordrer nå, men jeg har god tid .
Bare gi beskjed hvis det er noe angående bestillinger du lurer på, så slipper du å gå på en smell.

Pleier leveringstiden å være lang ved free shipping? Er ikke så glad i å vente når jeg først har bestilt noe:)
 
Pleier leveringstiden å være lang ved free shipping? Er ikke så glad i å vente når jeg først har bestilt noe:)
Jeg vil helst ha det i går selv , men det varierer veldig med hastigheten på forsendelsene. Det synes jeg forøvrig det gjør med betalt forsendelse også (da snakker jeg om fra asia). 2 eksempler (begge free shipping), en bestilling 12/10 kom frem etter 10 dg. En annen ble bestillt 27/9 og har ikke kommet enda.
 
Der varierer veldig. Som regel så spørs det når du bestiller ifht når containerskipet går fra land og hvor lang tid det bruker til fastlandseuropa.
 
Tilbake
Topp