Er billig induksjon et alternativ?

Etter å ha startet et bryggelag med norske studenter i Krakow fant vi fort ut at 2500 watt ikke var tilstrekkelig for mesk og kok med 36L kjele.
Som et aternativ fant vi denne platen: 770351 STALGAST, en 3500 watts indukjonsplate for en veldig rimelig sum.
Er det noen erfaringer med generelt billige induksjonsplater der ute og er det noen grunn til at denne ikke skal fungere (nesten) like bra som f.eks: caso pro 3500?

Vedlegg

• a3d24c798eed17fc450e8d006d375277.jpg
    a3d24c798eed17fc450e8d006d375277.jpg
    154,1 KB · Sett: 81
Eg har testa ei anna plate - Saro - mot Caso plata og den fungerte sånn nokolunde likt. Kjelane spelar også litt rolle og for ein kjele var SARO best medan for ein annan var Caso best.

Det fins ei heil gruppe billege induksjonskokeplater på 3500 W og felles for dei er vel at dei stort sett er OEM produkt som er produsert i Kina av for alt kva eg veit - dei same fabrikkane - og så kan dei visuelt sjå litt forskjellig ut. Du finn dei under merke som Caso, Saro, Bartscher, Handi, Stalgasten osb. Platene vert ikkje betre av om det står Pro, Limited Edition, Super, Max eller Mega på dei. Eller Ultimate som Microsoft prøvde seg med som varenavn på ein officepakke for nokre år tilbake - (altså det kjem ikkje fleire versjonar slik eg las det - her kjøpte man den siste versjonen...)

Marknadsføring er no marknadsføring og når dei får oss til å gå mann av huse ein fredag dei marknadsfører som svartefredagen for å oppleva å få tilbud på ein Expert-butikk på noko Siemens kjøkkengreier - før 1199 - no 799,- og vil føler vi har gjort ein god handel inntil vi seinare på kvelden oppdagar at vi kunne kjøpa same dingsen på Elkjøp for 699,- og det er vanleg pris og ikkje tilbod.... jaja -det var no berre 100 kroner ekstra det kosta å gå på svartefredagen i tillegg til køar på rundt handlesenteret med påfølgjande bortkasta tid. Og det hjelper vel på både butikken si omsetning og nasjonaløkonomien at vi brukar pengar slik at vi kan koma ut av denne økonomihengemyra vi har sett iallefall eine foten fast i.

Tilbake
Topp