Hei, Noen som vil selge en Erlenmeyer kolbe ? Trenger en med 3000ml kapasitet Mvh. Knut
Knut A. Ausland 12 Aug 2016 #1 Hei, Noen som vil selge en Erlenmeyer kolbe ? Trenger en med 3000ml kapasitet Mvh. Knut
G´ir L´nden Norbrygg-medlem 13 Aug 2016 #4 Hei. Jeg har en som jeg ikke bruker. Kan få den for 250 kr? Eventuelt i bytte mot en 1000 ml om du har. Bor i Kristiansand.
Hei. Jeg har en som jeg ikke bruker. Kan få den for 250 kr? Eventuelt i bytte mot en 1000 ml om du har. Bor i Kristiansand.
Svein Arild Norbrygg-medlem 13 Aug 2016 #5 Kristiansandsbrygger skrev: Hei. Jeg har en som jeg ikke bruker. Kan få den for 250 kr? Eventuelt i bytte mot en 1000 ml om du har. Bor i Kristiansand. Klikk for å utvide... Om han ikke slår til bytter jeg mer enn gjerne
Kristiansandsbrygger skrev: Hei. Jeg har en som jeg ikke bruker. Kan få den for 250 kr? Eventuelt i bytte mot en 1000 ml om du har. Bor i Kristiansand. Klikk for å utvide... Om han ikke slår til bytter jeg mer enn gjerne
Knut A. Ausland 13 Aug 2016 #6 Zliverfox skrev: Om han ikke slår til bytter jeg mer enn gjerne Klikk for å utvide... Takk for tilbudet, men jeg har funnet en annen mulighet, så Zliverfox kan gjøre en avtale med Kristiansandsbrygger
Zliverfox skrev: Om han ikke slår til bytter jeg mer enn gjerne Klikk for å utvide... Takk for tilbudet, men jeg har funnet en annen mulighet, så Zliverfox kan gjøre en avtale med Kristiansandsbrygger