Etiketter - tips til printer el etikettmaskin

Regner med at det en noen her inne som har erfaringer på hva som funker. Har tidligere levert ferdig designet etikett på fil til en kompis som jobbet på trykkeri. Han har tyverr fått seg en ny jobb, så dette unike tilbudet er borte. Ønsker å kjøpe meg noe jeg kan ha hjemme som funker. Jeg driver også honningproduksjon, så det blir mye etiketter ila året:) håper noen har noen erfaringer å dele:)

Regner med at det en noen her inne som har erfaringer på hva som funker. Har tidligere levert ferdig designet etikett på fil til en kompis som jobbet på trykkeri. Han har tyverr fått seg en ny jobb, så dette unike tilbudet er borte. Ønsker å kjøpe meg noe jeg kan ha hjemme som funker. Jeg driver også honningproduksjon, så det blir mye etiketter ila året:) håper noen har noen erfaringer å dele:)

Da ville jeg kanskje gått for en OK laserskriver, og etikettpapir. Driver selv med storformat-print, men jeg faller tilbake på å bare skrive dem ut på laserskriver.

Er en hel dwl om dette her på forumet, men kortversjonen er vel at f.eks. Laserprint på vanlig ark og så lime med melk. Funker veldig bra for meg i alle fall.

OBS! Bilige laserskrivere varer til du har bytta alle 4 patroner til 1000.- pr stk.. bare min erfaring.. Blekk går også bra, med skriver med pigmentbasert blekk, denne er litt stor, men..9900.jpg

Kjøpte en HP blekkskriver som ikke er å anbefale for etiketter. Viste seg at det tåler vann (les: duggfriskhet) dårlig, og fargen renner av. Vet ikke om det gjelder alle blekkskrivere, men tydeligvis blekkskriver fra HP til 800kr.

Kjøpte en HP blekkskriver som ikke er å anbefale for etiketter. Viste seg at det tåler vann (les: duggfriskhet) dårlig, og fargen renner av. Vet ikke om det gjelder alle blekkskrivere, men tydeligvis blekkskriver fra HP til 800kr.
Gjelder ikke pigmentskrivere, se over...

Tilbake
Topp