Evaluering: Maltbua på Voss

HansOB skrev:
Har hatt den glede å handle med Rune men nå er "nettsjappa" stengt og ingen svarer på e-post, har han tatt en velfortjent ferie eller?  :biersmile:

Jeg var i kontakt med ham pr. epost senest i forrige uke, og bestilte varer utenom nettbutikken. Varene er i hus :)
 
Nettbutikken forsvant fra siden under en oppdatering av serveren. Ikke Rune sin skyld... Det jobbes med å få fikset den igjen, men det tar lenger tid enn antatt. Ta en telefon. Rune er hjelpsomheten selv!
 
Mysteriet oppklart!
Maltbua var ikke tatt av snøras, polske trailarsjåfører eller okkupert av 4-H..

:biersmile:
 
De driver nok førstehjelp også, men jeg forbinder det med litt for prektig landsens barn/ungdom.
Så jeg er enig at det er en skjebne værre enn døden.
-"4H Norge er en landsomfattende, ideell barne- og ungdomsorganisasjon som er livssynsnøytral og partipolitisk uavhengig.
Organisasjonens formål er å utvikle en aktiv og samfunnsengasjert ungdom med ansvarsfølelse og respekt for natur og mennesker.
Grunnlaget for organisasjonens arbeid finnes i naturbruksnæringene og lokalmiljøet.
4H Norges målsetting uttrykkes gjennom 4H-løftet:
Vi lover å arbeide mot det mål å bli en ungdom med klart Hode, varmt Hjerte, flinke Hender og god Helse".
;D
janh

 
 
Som mange sikkert har fått med seg, har nettbutikken til Maltbua vært nede en god stund. Dette skyldes problemer under en oppdatering leverandøren gjorde for en tid tilbake, det er altså ikke Maltbuas feil! Etter adskillig masing, er nå feilene utbedret, og fra og med i går er butikken igjen i drift. Rune har inne en del ting som for øyeblikket ikke ligger ute på nettet (bla. en del humle), men dette vil bli lagt til realativt raskt.
 
Tilbake
Topp