Byttes mot noe godt å drikke [emoji481]
msevland NMKomiteen Sentralstyre 5 Nov 2020 #2 Jeg tar den gjerne om diameter passer. Jeg betaler frakt Max 36,0cm
Y YngveKL Norbrygg-medlem 5 Nov 2020 #3 1Morten skrev: Byttes mot noe godt å drikke [emoji481] Klikk for å utvide... @1Morten Har du noen gang prøvd denne i kjelen under kok? Altså ikke bare under mesk?
1Morten skrev: Byttes mot noe godt å drikke [emoji481] Klikk for å utvide... @1Morten Har du noen gang prøvd denne i kjelen under kok? Altså ikke bare under mesk?
1Morten Norbrygg-medlem 5 Nov 2020 #4 msevland skrev: Jeg tar den gjerne om diameter passer. Jeg betaler frakt Max 36,0cm Klikk for å utvide... Den er 30, så da er den din [emoji1417]
msevland skrev: Jeg tar den gjerne om diameter passer. Jeg betaler frakt Max 36,0cm Klikk for å utvide... Den er 30, så da er den din [emoji1417]
1Morten Norbrygg-medlem 5 Nov 2020 #5 YngveKL skrev: @1Morten Har du noen gang prøvd denne i kjelen under kok? Altså ikke bare under mesk? Klikk for å utvide... Nei. Har vel ikke brukt den i det hele tatt nesten.
YngveKL skrev: @1Morten Har du noen gang prøvd denne i kjelen under kok? Altså ikke bare under mesk? Klikk for å utvide... Nei. Har vel ikke brukt den i det hele tatt nesten.
TorbjornJ 8 Nov 2020 #6 1Morten skrev: Den er 30, så da er den din [emoji1417] Klikk for å utvide... Skulle den ikke bli solgt så er jeg interessert i å kjøpe den.
1Morten skrev: Den er 30, så da er den din [emoji1417] Klikk for å utvide... Skulle den ikke bli solgt så er jeg interessert i å kjøpe den.