• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Fatkoblinger - BALL LOCK - gass m.m.

katla

 
7 stk grå for gass + separat tilbakeslagsventil: 90 kr/stk: butikkpris (105 + 110) -- ** LarsULV tar desse**

14 stk med innebygget tilbakeslagsventil: 90 kr/stk (butikkpris 179)

Alle har UNC (7/16) kobling. Det følgjer med 7 mm nippel m. mutter med samtlige for dei som vil bruke slange. (butikkpris 29)

Dette er tyske CMB koblinger og dei er ubrukt.

Kjøper betaler evt. frakt.
 
Sist redigert:
Hei @katla

Jeg kjøper gjerne følgende:

7 stk grå for gass + separat tilbakeslagsventil: 90 kr/stk: butikkpris (105 + 110)
 
Jørn: Har 10-12 meter med slange som du kan få. (det er i 2 deler). Superflex PVC. 1/4" innvendig.
 
Jørn: Har 10-12 meter med slange som du kan få. (det er i 2 deler). Superflex PVC. 1/4" innvendig.

Tusen takk, men da antar jeg at dette er uten koblingene jeg trenger? Jeg aner ikke hvilke jeg trenger, så ønsker å kjøpe en komplett slange som jeg vet passer. Du har altså ikke koblingene jeg trenger, hvis jeg forstår deg riktig?
 
Jørn, du trenger 4 stk av disse "14 stk med innebygget tilbakeslagsventil: 90 kr/stk (butikkpris 179)" dersom du har 4 fat du skal ha koblet på samtidig.
Og så får du med på kjøpet slange du trenger for å ha mellom manifolden din og koblingene, om jeg forstod @katla korrekt.
Dette er et godt tilbud (selv uten slangen).
 
Jørn, du trenger 4 stk av disse "14 stk med innebygget tilbakeslagsventil: 90 kr/stk (butikkpris 179)" dersom du har 4 fat du skal ha koblet på samtidig.
Og så får du med på kjøpet slange du trenger for å ha mellom manifolden din og koblingene, om jeg forstod @katla korrekt.
Dette er et godt tilbud (selv uten slangen).
Glemte å tagge @Jørn Hammerud
 
Jørn, du trenger 4 stk av disse "14 stk med innebygget tilbakeslagsventil: 90 kr/stk (butikkpris 179)" dersom du har 4 fat du skal ha koblet på samtidig.
Og så får du med på kjøpet slange du trenger for å ha mellom manifolden din og koblingene, om jeg forstod @katla korrekt.
Dette er et godt tilbud (selv uten slangen).

Tusen takk for oppklaring!
 
Tilbake
Topp