• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Gis Bort Flasker i kasser, bordkorker, dyppkjøler, vinballong

Grande

Norbrygg-medlem
Hei. Jeg gir bort følgende:

  • Seks fulle kasser med bjørnunger pluss én nesten full kasse og to tomme kasser. Til sammen ni kasser og 162 flasker. Alle flaskene er som minimum grundig skylt, noen har også ligget i bad med PBW (og så blitt grundig skylt igjen), noen er til slutt desinfisert i stekeovn med aluminiumsfolie over tuten og er klare til bruk (selv om de har stått i en bod en god stund nå, så bruk dem på egen risiko). Noen av flaskene har etiketter, men disse er festet med melk og enkle å få av. Dette gir jeg fortrinnsvis bort til noen som vi ha rubbel og bit.
  • En bordkorker. God og gammel modell, godt brukt, men fungerer fint. Den tar bare kapsler på 26 mm, jeg vet ikke om det går an å sette på andre hoder for å få den til å ta større. Med denne følger det også en del kapsler.
  • En vinballong av plast, type BetterBottle. Jeg er rimelig sikker på at den tar 23 liter, men kan huske feil.
  • En dyppkjøler fra MoreBeer, rundt 15 år gammel. Diameteren er ca. 24 centimeter, og det er ni runder med kobberrør. Det er med andre ord en liten kjøler det er snakk om, men den fungerer fint til små batcher. Slanger og adapter til vanlig kjøkkenkran følger med.

Hentes på Ensjø i Oslo.
 
Tilbake
Topp