Lurte på om noen her har smakt noe fra Flying Dog?
Har kun funnet Imperial Porter av dem her til lands:
http://www.flyingdogales.com/beer-specialty-gonzo.asp
Ja, Flying Dog med sine kule etiketter! Har smakt Imperial Porter, den synes jeg var god . Jeg mener også å ha smakt noen andre Flying Dog øl, som jeg kjøpte i Nederland. Er det ikke Biereco som importerer godssakene til Europa?
Det er en god del av dem tilgjengelig både i Danmark og Nederland. Gonzo Imp Porter finner jo man på polet, og den synes jeg er deilig, men også Doggie Style Pale Ale og Horn Dog Barley Wine har falt i smak. Wheat Ale kan jeg styre meg for. Hvem som har importen til Europa vet jeg ikke.
Gonzo syntes jeg var for søt første gangen jeg smakte den, men jeg likte den bedre andre gangen - da var jeg forberedt på sødmen som ventet meg, og kunne lettere verdsette alle de andre gode smakselementene.
Doggie Style syntes jeg var knallgod - med en deilig og velbalansert APA som denne har ikke jeg behov for noen IPA!
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.