• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Fryseboks brukt til tappesystem. Må hentes i Bergen

Selger en fryseboks jeg har brukt som keezer. Har hatt 6stk 19liters cornelius fat i den og 6 tappekraner. Har dessverre solgt "innmaten", så her er det bare fryseboksen igjen. Men den har en god treramme på seg og kan lett brukes som keezer igjen. Det følger med en STC1000 jeg har brukt. Gjennonføringene har vært 7/8" og hullene har samme dimensjon. Bilde fra innsiden lyger litt, det er plass til 6 stk standard fat.

Pris: 500kr

Må hentes i Bergen

SAM_0229.JPG SAM_0233.JPG SAM_0225.JPG SAM_0228.JPG SAM_0226.JPG
 
Sist redigert:
Hadde det ikke vært for at jeg har gitt meg meg brygging av medisinske årsaker, så hadde jeg ikke solgt unna det jeg har. Jeg brukte mange timer for å få lagd denne fryseren. Selv om den er enkel, så er den dønn solid og det er en treramme inni et spor. Så toppen går ikke av. Er fornøyd med det meste på fryseren, enkel, men veldig praktisk. Og man kan få stor glede av et 6 fats tappesystem, det hadde jeg i alle fall. Fryseren tar bare opp plass og må vekk, det må da være noen i Bergensområde som kan overta denne. Setter ned prisen igjen til 700kr i håp om napp.
 
Hadde det ikke vært for at jeg har gitt meg meg brygging av medisinske årsaker, så hadde jeg ikke solgt unna det jeg har. Jeg brukte mange timer for å få lagd denne fryseren. Selv om den er enkel, så er den dønn solid og det er en treramme inni et spor. Så toppen går ikke av. Er fornøyd med det meste på fryseren, enkel, men veldig praktisk. Og man kan få stor glede av et 6 fats tappesystem, det hadde jeg i alle fall. Fryseren tar bare opp plass og må vekk, det må da være noen i Bergensområde som kan overta denne. Setter ned prisen igjen til 700kr i håp om napp.
Skal måle opp boden i kjelleren i kveld. Kanskje jeg klarer å skvise inn en liten frys til.
 
Tilbake
Topp