Gassbrennar som sotar

Har ein gassbrennar (Primus Quartz, samme som den Petit sel) som eg har kopla opp til 2 bar trykk med stillbar regulator. Kanoneffekt og stillegåande, men den sotar fryktelig på gryta. Nokon som veit ei løysing på problemet? Får den for lite luft? (eg bryggar i kjellaren med dør og vindauge opne).

Espen Lothe
Kinn Bryggeri
 
Hei! Har lett litt og fant følgende:

"You also should check for significant build up of soot in the appliance, another sign of incomplete combustion. If your heater has a yellow pilot light flame and/or significant build up of soot in an appliance, shut off the appliance [...]"
http://www.sdge.com/safety/carbon.shtml

Altså, sot tyder på ufullstendig forbrenning! Det kan jo være farlig siden CO dannes samtidig. Din formoden om at den får for lite luft virker begrunnet. Er det ikke noen justerskrue på brenneren slik at du kan endre lufttilførsel?
 
Snakka med Atle Holgar idag. Han ba meg sjekke "skjoldet" som ligg like ved regulatorrattet. Han meinte at luftinntaket kunne regulerast der, men eg har ikkje fått testa det enno. Skal sjekke det i løpet av veka. Det er vel sannsynleg at det kan bli litt lite oksygne sidan brennaren er berekna for 30 mBar og eg brukar den på 2 Bar. Men uansett soting eller ikkje så var det veldig mykje betre enn den brennaren eg brukte på forrige øl (av taktekkartypen).

Espen Lothe
 
Hvis brenneren er beregnet for et ganske så annerledes trykk, er det da ikke bedre å gjøre noe med nettopp det? Du vil da få bedre forbrenning og bedre bruk av gass, eller er du ikke så bekymret for nettopp det og CO'en?
:skaal2:
 
Espen, siden du brygger innendørs bør du absolutt være forsiktig pga fare for karbonmonosidforgiftning.

Petit selger Primus Quartz (og ikke Quartz II), ikke sant?
 
Løyste litt på skjoldet og problemet vart løyst. No brenn den fint.

Veit ikkje heilt kva slags quartz eg har eller petit sel, men det er to typar (I og II). Den eine har ei firkanta ramme rundt og stormsikring, den andre er enklare og har 3 bein/grytestøtter.
 
Tilbake
Topp