Gjenbruk av safale 04

Etter å ha lest den nye bryggeboka, ser eg at Espen Lothe i Kinn anbefalar å hauste og gjenbruke gjær. Han meiner gjæra berre blir betre for kvar gong. Eg syns det høyrdest utruleg spennande ut. Eg fann også nokre greie oppskrifter frå OMB (steamer, porter, stour), som eg tenkte eg skulle prøve å lage i rask rekkefølge, hauste gjær etter tre dagar og pitche rett i nytt brygg osv... No står det at OMB nyttar Ringwood ale til dette, spørsmålet mitt er kva resultat kan eg vente av Safale 04 om eg haustar den? Eg ser gjæra får blanda skussmål, men betyr det eigentleg so mykje for ein newbie som meg?
 
Du kan forvente akkurat det samme av S-04 når du gjenbruker den, som når du bruker den første gang: En gjær med et forsiktig, men merkbart, britisk preg.
 
Topphøsting av gjær helt sjef. En av mange grunner til jeg liker Wyeast 1318 så godt. Det er Ikke all gjær er like godt egnet til topphøsting. Jeg husker ikke i farten om s-04 er en skikkelig toppgjær, men det kan sikkert andre svare på.

Viktig å ikke gjære med for høy temperatur med denne gjæren, det blir fryktelig fruktig. Jeg har hatt best resultat ved 18-19 grader. Over 20 grader blir det tuttifrutti, det er i hvert fall min erfaring.
 
Då hr eg fått tak i wlp023 frå Bryggselv. Veit ikkje kva eg kan vente meg men det seiest den er ein dugandes "top-cropper." Skal det ha gjæra i 3 dagar før eg haustar? Korleis veit eg når det er "tid."? Berre løfte på lokket,eller burde eg ta hydrometertest og?
 
Tilbake
Topp